GloryHaul proponuje - rajstopy Sara na chłodne dni!

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię nosić sukienki i spódniczki o każdej porze roku. Zimą wiążę się to z koniecznością noszenia rajstop, które jeszcze parę lat temu nie były zbyt atrakcyjnym dodatkiem do naszych stylizacji. Na szczęście dziś możemy znaleźć je w wielu fantazyjnych wzorach i wszystkich kolorach tęczy. Dzięki temu możemy pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i niezwykle uatrakcyjnić nasz outfit. 


Dzięki firmie Sara, mogłam wzbogacić moją kolekcję rajstop o kolejne trzy, fantastyczne pary, które postanowiłam pokazać Wam zarówno same, jak i w stylizacji. Jeśli jesteście ciekawi dokładnych parametrów poszczególnych modeli, odsyłam Was bezpośrednio do sklepu producenta. Znajdziecie w nim dużo więcej ciekawych wzorów, pośród których każda z Was znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. 


Rajstopy w kolorze grafitu z subtelnym wzorem w romby.





Rajstopy z wzorem optycznie wydłużającym nogi, w modnym, neutralnym odcieniu szarości.





Rajstopy imitujące zakolanówki, uwodzicielskie i pełne uroku.







Pozdrawiam

29 komentarzy :

  1. Rajstopy bardzo ładne, kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno post przyda się każdej dziewczynie :D Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te rajstopy, ale najbardziej zachwycają mnie Twoje włosy 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rajstopy i cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakolanówki fajnie wyglądają. Sądzę, że dodają uroku każdej stylizacji :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądają te rajstopy:) zakolanówki super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te rajstopy, bardzo kobiece, zdecydowanie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej urzekły ostatnie :)
    http://maaalgooos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakolanówki mega :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie rajstopy, bo potrafią dodać charakteru całej stylizacji. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te rajstopy :) bardzo ładnie wyglądają na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również nie rezygnuję zimą ze spódniczek i sukienek :) świetne rajstopy :) faktycznie są elementem, który dodaje charakteru ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie się nazywają te rajstopy hahah. Ja jednak naprawdę rzadko zakładam spódniczki czy sukienki, więc mi by się nie przydały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rajstopy. Na zime dla tych którzy chcą nosić sukienki - IDEALNE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i wygląd bloga.
    Co do rajstop to coraz częściej widuje podobne na blogach nie tylko w recenzjach czy haul'ach, ale też stylizacjach. Strasznie mi się podobają, ale to nie dla mnie, ponieważ bardzo rzadko chodzę w spódnicach czy sukienkach. ;)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: KLIK :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia i rajstopy na nich wygląda super Ale ja niestety żądło chodzę w sukienkach czy spodniczkach

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądają te rajstopy! Chyba też się skuszę, bo uwielbiam chodzić w sukienkach, ale teraz, gdy jest tak zimno, naprawdę trudno jest wytrzymać stojąc na przystanku autobusowym :D Przydadzą się one prawie każdej dziewczynie :)

    zaczytanajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te szare ciekawie wyglądają, idealne do zimowych stylizacji ��

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, na pewno przyda się każdej dziewczynie :) Rajstopy są bardzo kobiece, a zdjęcia super.
    xmylife-mystyle.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie rajstopy imitujące zakolanówki, to są te, które najczęściej kupuję do swojej szafy. Uwielbiam to połączenie, które dzięki subtelnemu łączeniu materiałów, sprawia, że noga wydaje się seksowniejsza, a co za tym idzie i cała sylwetka. :)!

    Co do tych we wzorki- nie jestem fanką, ale Twoje wyglądają bardzo fajnie, ponieważ są w moim ukochanym odcieniu szarości. :)

    Mam nadzieję, że produkty firmy Ci się noszą dobrze ;)!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te rajstopki imitujące zakolanówki genialne! Z chęcią bym przygarneła. jako włosomaniaczka musze dodac ...cudowne włoski :)
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super są!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka