EtnoBazar, czyli skarby ze świata

Chwila relaksu, odrobina odprężenia, a już najlepiej Rest Day, to coś, czego potrzebujemy wszyscy. Nadmiar pracy, obowiązków szkolnych lub domowych, kumulacja stresu, potrafią wykończyć nawet prawdziwych twardzieli. W związku z powyższym, powinniśmy przynajmniej raz w tygodniu zafundować sobie odpoczynek poprzez domowe SPA, masaż, gorącą kąpiel, kurację odświeżającą, itp. Ważne, by zastosować do nich odpowiednie kosmetyki, najlepiej naturalne, aromatyczne, o właściwościach relaksacyjnych. Jeśli zatem szukacie tego typu produktów, to koniecznie zajrzyjcie do serwisu EtnoBazar.pl, gdzie ja spośród doskonałego asortymentu urodowego, wybrałam naturalne olejki eteryczne marki Etja i otrzymałam je do testowania, za co serdecznie dziękuję.


Na początek kilka słów o serwisie:

EtnoBazar.pl, to miejsce w sieci, które kojarzy się z kupującymi i sprzedającymi. Znajdziemy tam przedmioty inspirowane lokalną sztuką, religią, folklorem i tradycją np. meble, dodatki do mieszkań, biżuterię, antyki, starocie, instrumenty muzyczne, literaturę i muzykę świata. Co więcej – w ich asortymencie są także kosmetyki, zapachy, aromaty oraz ubrania. Serwis ten działa już 3 lata i stale dąży do doskonałości, którą możemy pomóc mu osiągnąć, wysyłając do obsługi swoje sugestie. Od początku istnienia EtnoBazar.pl sprzedał 21 tys. przedmiotów z 47 krajów, może pochwalić się niemal 9 tys. zadowolonych klientów oraz certyfikatem rzetelności. Co bardzo ważne, zakupy ułatwia wiele metod płatności (z góry, przy odbiorze, kartą kredytową, poprzez PayPal, przelewem internetowym i tradycyjnym), a rejestracja w serwisie jest bardzo prosta. Równie proste jest wyszukiwanie. Dzięki zakładkom nowości, promocje, popularne oraz Etno Outlet, a także filtrom produktów, szybko znajdziemy interesujące nas przedmioty. Dodatkowo w EtnoBazar.pl możemy założyć swój własny sklep.


Czas na recenzję wybranych przeze mnie olejków:

Spośród licznych kosmetyków, które znajdziemy w serwisie Etnobazar.pl, moja uwagę przykuły mające szerokie zastosowanie naturalne olejki eteryczne marki Etja – sandałowy i lawendowy. Osobiście stosowałam je do kąpieli, mycia twarzy i podczas robienia parówki. Oba mają wyjątkowo intensywny zapach, świetnie udrożniają nos podczas przeziębienia ułatwiając tym samym oddychanie. Olejki pomogły mi także oczyścić skórę twarz i walczyć z trądzikiem, a podczas kąpieli odprężyć się i zrelaksować. 


Podsumowując, olejki w moim przypadku sprawdziły się doskonale, dlatego mogę je Wam serdecznie polecić, a sama będę je stosowała w wielu sytuacjach, zgodnie z sugestiami producenta i sprawdzonymi dotychczas właściwościami. Oczywiście serdecznie zachęcam wszystkich do odwiedzenia EtnoBazar.pl oraz dołączenia do jego niezwykłej społeczności. 


Pozdrawiam

34 komentarze :

  1. Uwielbiam olejki. Muszę koniecznie je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam także do odwiedzenia EtnoBazar! :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Podoba mi się twój blog , zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejki eteryczne to fajna sprawa, kiedyś bardzo dużo ich używałam, teraz prawie wcale. A stronkę znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie poszukuję sklepów z naturalnymi kosmetykami, może ta strona zaliczy się do moich ulubionych :)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalne olejki są świetne - jednocześnie pielęgnują i pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam okazji testować takich olejków, a o firmie jeszcze nie słyszałam...
    Może się kiedyś skuszę i wypróbuję :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. super wpis, kocham olejki :) moja skóra je uwielbia :)
    https://roslinabyjola.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te olejki. Mam dosyć pokaźną kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki. Niestety nie wiedziałam, gdzie mam je kupić. Myślę, że lawendowy świetnie pachnie.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Takie olejki mają bardzo pozytywne właściwości!
    Mam gdzieś schowane kilka w zapasie, muszę je odkopać :)
    No ale nowości z tego sklepu kuszą :)
    Bardzo fajnie zapowiada się ten sklep,
    ciekawie go opisałaś- zajrzę tam :)
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie kupowałam takich olejków, ale po tym poście nabrałam na nie ochotę i taką długą relaksacyjną kąpiel:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejków nigdy nie jest za wiele. Z chęcią przetestuję nowe ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :) bardzo podoba mi się Twój post ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio bardzo dużo słyszę o tych wszystkich olejkach, lecz jakoś nie umiem się skusić :/ Ale to chyba czas najwyższy aby coś pokombinować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dotychczas olejki kojarzyły mi się z kąpielą w wannie,ale dzięki Twojemu wpisowi zrozumiałam jak bardzo się myliłam 🙈. Dawno nie robiłam sobie parówki,więc chyba skuszę się na jakiś, dokładniej lawendowy i wypróbuję na sobie. :)
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam olejki, mają bardzo dużo zastosowań ;)
    obserwuje,
    zapraszam http://coconailsbeauty.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog, bardzo ciekawie piszesz :) Będę wpadać częściej :)
    http://asuka--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super piszesz! Podoba mi się tutaj :)
    Jeśli chodzi o olejki, to sama jestem posiadaczką kilku z nich. W zasadzie powiem szczerze, że za nimi nie przepadam, ponieważ boli mnie po nich głowa :( A szkoda, bo zapachy bardzo ładne ..
    Zapraszam do siebie! ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mówiąc szczerze pierwszy raz słyszę o tej stronie :) a te olejki wydają się na prawdę ciekawe i koniecznie muszę je przetestować :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbowałabym takie olejki! Jestem niezwykle ciekawa takich rzeczy!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie słyszałam o EtnoBazar, ale z chęcią tam zajrzę :) tym bardziej, że noszę się z zakupem olejku lawendowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny wpis i pomysł na prezent :D


    #Dominik

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie muszę je przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam olejki lawendowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Olejki... mogłabym mieć ich tysiące :) lawendowy kocham i miętowy <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham olejki <3 chyba przetestuję ten lawendowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam olejki i już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad ich zakupem i chyba to zrobię ;)

    http://carollinex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie napisany post, podoba mi się zróżnicowanie tekstu. Dodatkowo tematyka wpisu jest świetna, bo lubię jak dotyczy rzeczy codziennego użytku. Chwila relaksu z tymi olejkami brzmi świetnie, chyba czas najwyższy, by odwiedzić ten sklep i sobie coś zamówić!
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    https://stylowka4u.blogspot.com/2017/02/40-nie-taka-szarosc-dnia-codziennego.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  29. Serwisu nie znam, ale z miłą chęcią zajrzę, bo uwielbiam takie niecodzienne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię naturalne olejki. Potrafią świetnie odprężyć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam nigdy takich olejków, ale widzę że to bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka