GloryHaul poleca - recenzja mineralnego podkładu Anabelle Minerals Z Naturalnej Drogerii

Dobry podkład, to jeden z podstawowych elementów mojego makijażu (zaraz po bazie lub kremie), ale jeszcze kilka lat temu nie zwracałam uwagi na kilka charakteryzujących go elementów, takich jak: czy jest dobrany do mojej karnacji i typu skóry, moje samopoczucie po jego nałożeniu oraz jakoś samego produktu. Dzisiaj nie wyobrażam sobie, aby podkład, którego używam mógł m.in.: być za ciemny, utleniać się, tworzyć efekt maski. W związku z powyższym, dosyć często i chętnie testuję najróżniejsze podkłady od przeróżnych producentów, zarówno mniej, jak i bardziej znanych. Tym razem, dzięki uprzejmości Naturalnej Drogerii miałam okazję sprawdzić jakoś podkładu kryjącego marki Anabelle Minerals, którą część z Was może już bardzo dobrze znać. Mam nadzieję, że podzielicie się swoją opinią o tym produkcie, a tych, którzy jeszcze go nie znają, zapraszam do przeczytania dzisiejszej recenzji. 

Na początek kilka słów o Drogerii Naturalnej, w której ofercie znajdziemy dużo więcej ciekawych produktów, poza wspomnianym już podkładem.

Drogeria Naturalna, to sklep internetowy dystrybuujący, jak sama nazwa wskazuje, włącznie wysokiej jakości naturalne kosmetyki, bez parabenów, SLS i SLES, PEG, pochodnych ropy naftowej, silikonów, nietestowane na zwierzętach. Wśród oferowanych produktów znajdziemy m.in.: kolorowe kosmetyki mineralne, wiele olejków, balsamów i płynów do ciała, toników, peelingów, maseczek oraz kremów do twarzy, szamponów, odżywek i masek do włosów. Co bardzo ważne, Drogeria Naturalna oferuje wiele różnych sposobów płatności za zamówienie, rodzajów dostawy i 14-dniowy zwrot towaru, zgodnie z obowiązującym prawem. Musze przyznać, że realizacja zakupów jest faktycznie bardzo szybka, kosmetyki dostarczane są w bezpiecznych opakowaniach, ceny należą do naprawdę korzystnych, a kontakt ze sklepem nie pozostawia żadnych zastrzeżeń. 


Pora przybliżyć markę Anabelle Minerals, producenta testowanego przeze mnie podkładu. 

Anabelle Minerals, to polski producent w 100% kosmetyków mineralnych, nietestowanych na zwierzętach, składających się wyłącznie z czterech składników, chroniących przed promieniowaniem UVA i UVB. W swoim asortymencie posiada podkłady, korektory, pudry, cienie mineralne oraz akcesoria do makijażu.


Teraz kilka słów o samym podkładzie: 

Kryjący podkład mineralny Annabelle Minerals, dzięki zwiększonej zawartości dwutlenku tytanu, gwarantuje skuteczne maskowanie przebarwień, zaczerwień i niedoskonałości cery. Formuła kryjąca zapewnia pełne krycie i przeznaczona jest również dla kobiet o cerze suchej. Po więcej informacji odsyłam Was tutaj.


Na koniec czas na moje spostrzeżenia z testów:

Podkład kryjący w odcieniu Beige Fairest, bardzo pozytywnie zaskoczył mnie swoją lekkością, charakterystyczną właściwie dla wszystkich produktów mineralnych, a jego wykończenie jest kolejnym atutem – po aplikacji wygląda bardzo naturalnie, nie tworzy efektu maski, a co najważniejsze przy cerze trądzikowej - nie zapycha porów. Niestety produkt nie poradził sobie ze wszystkimi przebarwieniami i niedoskonałościami, gdyż jest to kosmetyk lekko-średnio kryjący. Nie jest to jednak żadnym znaczącym problemem, jeśli posiadamy dobrze kryjący korektor. Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie opakowanie - słoiczek wykonany jest z trwałego plastiku, dodatkowo zabezpieczonego sitkiem. 


Podsumowując, mogę z całą odpowiedzialnością polecić ten podkład każdej nastolatce i kobiecie, które cenią wysoką jakość, lekkość, naturalne wykończenie, zdrowy skład oraz pielęgnację i ochronę twarzy, bez nadmiernego i niepotrzebnego obciążania skóry. Produkt jest doskonała alternatywą dla tradycyjnych płynnych podkładów, bardzo często utleniających się i pozostawiających efekt maski. Jednocześnie odsyłam Was do Drogerii Naturalnej, gdzie możecie być pewni, że zrobicie bezpieczne zakupy, bezpiecznych produktów, czyli idealnych dla ekomaniaczek i nie tylko. 




Pozdrawiam

76 komentarzy :

  1. Własnie skonczyl mi sie puder i szukalam czegos podobnego jak przedstawiony przez Ciebie produkt...mysle ze skorzystam z posta :) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pudry mineralne. Czuję, że dzięki nim moją twarz nie jest obciążona. Bardzo ladny design opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko zużyję mój puder, to może zainwestuję w ten :)
    https://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię naturalne kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tej drogerii :) podkładu aktualnie nie potrzebuję, ale przejrzę asortyment, może coś wpadnie mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tego pudru ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie te kosmetyki mineralne są świetne! :) Mamy już od dłuższego czasu zamiar sobie coś kupić ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten podkład. Całkiem fajnie się sprawdza u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rzeczy, ładne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię, czy ten podkład zawiera w swoim składzie talk?

    https://kosmetologianacodziencom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, tutaj pozostawiam Ci cały jego skład. :)
      Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines

      Usuń
  11. Najbardziej to mi się spodobał zegarek na tych zdjęciach ;)
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam okazji używać mineralnych kosmetyków, ale ten wydaje się bardzo fajny!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia i cudowne rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam próbkę tego podkładu, ale obawiam się jak będzie wyglądał na mojej twarzy i jeszcze jej nie użyłam. Po twojej recenzji na pewno to niedługo zrobię, bo bardzo zachęca!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba pomyślę nad takim kosmetykiem dla mojej skłonnej do alergii skóry :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo dobrego nasłuchałam się o kosmetykach mineralnych :) Może jak odbiję się finansowo to zainwestuję w taki :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z racji tego , ze jestem mężczyzna i nie używam podkładów nie jestem w stanie sie wypowiedzieć ;) post przeczytałem i jest interesujący , pokaże swojej dziewczynie ! Pozdrawiam serdecznie vanillasfreak

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda jak fajny pomysł na drobny prezent dla żony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po Twojej recenzji z pewnością zastanowię się nad zakupem tego podkłady, ponieważ póki co nie znalazłam jeszcze idealnego podkładu, który by mnie nie wysypał. Za niedługo zapewne go przetestuje, może to właśnie jego poszukiwałam, kto wie?! Pozdrawiam cieplutko kochana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tych pudrów nie lubię. Wolę innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie mialam okazji przetestowac kosmetyki mineralne,ale slyszalam ze sa dobre moze kiedys sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa tego podkładu :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne zdjęcia i ciekawie zrobiony post ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegarek *.* Najlepszy!
    Słysząłam właśnie, że kosmetyki mineralne są dobre, musze przetestować!

    http://midnight-about-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam już wcześniej o tych kosmetykach, ale nie miałam jeszcze okazji ich przetestować. Może kiedyś się skuszę. Bardzo pomocna opinia!

    Pozdrawiam,
    Life By Teen, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że będzie on dobry również do cery suchej. Dziękuję za cenne informacje!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba tez przetestujemy tę markę! Dzięki za podpowiedź :)
    Pozdrawiamy BT

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo słyszałam o tej marce i coraz bardziej korci mnie by wypróbować ją na sobie. Chyba na prawdę po nią sięgnę :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam juz kilka opinii na jego temat i po tej kolejnej naprawdę musze go kupić ! Świetne !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nigdy nie używałam mineralnych kosmetyków :) ale o marce chyba słyszałam
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę go koniecznie kupić, bardzo dużo osób zachwala. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się ten zegarek z jasnym paskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Po przeczytaniu zastanawiam się nad kupieniem go, bo mam wysuszoną skórę i często łuszczy mi się na nosie i pdkład zbiera się w różnych miejscach. :) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam już o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. może i kobietą nie jestem ale sam fakt że używasz naturalne kosmetyki zachęca mnie do czytania bloga :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie używałam tego podkładu, ale wydaję się zachęcający, bo uwielbiam takie lekkie podkłady :)

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiedziałam, że jest taki puder, ale nie miałam pojęcia o tym, że jest też pokład, chętnie bym przetestowała to cacko :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post i piękne zdjęcia!💟 zaparszam do mnie nataliamaliszewska1.blogpost.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. oo chyba w końcu znalazłam coś dostosowanego do mojej cery, koniecznie wypróbuję i to mam nadzieję jak najszybciej :). Fajny asortyment ma ta stronka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny post, puder jest na ogół bardzo polecany i planuje go kupić :)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie używam aktualnie podkładu, ale może jak znowu się zacznie to pewnie go przetestuje ;)
    Bardzo fajna recenzja!
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wydaje się być dobrą firmą. Co mi się podoba - wszystko jest ''naturalne'' :) Czegoś takiego wiele z nas poszukuje, a szkoda, że nie ma ich stacjonarnie :(

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko co może mniej obciążyć cerę jest dobre. Naturalne to znaczy lepsze. Zdaje się być to dobry wybór i możliwe że i ja skorzystam 😊

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardziej spodobał mi się zegarek z tych wszystkich rzeczy :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2017/02/rock-style-nowy-filmik.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja mama jest wielką fanką tej marki. Uwielbia naturalne wykończenie i tutaj takie znalazła. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie, że polski producent :)
    Muszę go obczaić, bo bardzo wspieram naszą gospodarkę :D
    a że jest mineralny, to wprost idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze chciałam spróbować podkładu mineralnego, ale teraz już wiem że MUSZĘ go spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne rzeczy :) zegarek bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę wypróbować ten podkład i ogólnie kosmetyki tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  50. miałam również ten podkład i byłam bardzo zadowolona, bo jest lekki i nie czuje się tego efektu maski na twarzy :) poza tym ma dobre krycie i nie "spływa" z twarzy w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam kosmetyki mineralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny podkład,na pewno wypróbuję bo akurat mi się kończy :D!

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam podkłady Annabelle Minerals, ich korektory są dobrze kryjące, więc jeśli ktoś potrzebuje wcale nie musi rezygnować z minerałów :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dopiero co kupiłam podkład, ale ten wydaje się być naprawdę fajny :)


    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne zegarki :) Bardzo bym chciała wypróbować kosmetyki Annabelle Minerals, niestety są dla mnie trudno dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  57. Wezmę pod uwagę ten podkład jak będę kupować nowy. Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Wygląda naprawdę bosko. Bym chciała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam produkty Annabelle :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Agaa
    lovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo lubię pudry sypkie, ale natomiast nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami mineralnymi <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja co prawda nie maluję się, ale dobrze wiedzieć, że miłośniczki makijażu mogą znaleźć dla siebie coś bliższego naturze niż standardowe kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wygląda bardzo fajnie, jestem właśnie na etapie szukania fajnego podkładu ;)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/02/liscie-manuka-ziaja.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Podkłady Anabelle Minerals znam i zużyłam jakieś dwa opakowania. Dobrą sprawą jest zakup próbek na ich stronie, mają bardzo duży wybór kolorów. Sam podkład jest świetny. Używam go zazwyczaj wiosną i latem pod filtr przeciwsłoneczny.

    OdpowiedzUsuń
  64. Od długiego czasu zastanawiam się nad kupnem minaralnego podkładu, właśnie od AM. Myślę, że po tej recenzji jestem bardziej przekonana!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://weronikakalemba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. O tym podkładzie słyszałam same dobre rzeczy, ale nie miałam okazji próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super blog!
    Zapraszam do mnie -> http://trainingandhealthfood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Nigdy nie miałam takiego podkładu, ale wygląda ciekawie :) Myślę, że w końcu powinnam się przekonać do tego typu kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. O produkcie nie slyszalam, a tak przy okazji to piekny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  69. widziałam już kilka opinii o tych produktach, może sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka