GloryHaul proponuje - makijaż walentynkowy paletą Sephora Geometricolor

Choć uważam, że dzień zakochanych dla tych, którzy kochają i są kochani, powinien być codziennie, to Walentynki są świętem szczególnie chętnie przez nas obchodzonym. 14 lutego podczas randki, my kobiety chcemy wyglądać olśniewająco, dlatego długo wybieramy odpowiednią kreację, biżuterię, wykonujemy wyjątkowy makijaż oraz fryzurę. Często mamy jednak problem z doborem stylizacji, nerwowo szukamy inspiracji lub najzwyczajniej w świecie nie wiemy jak się za to zabrać. Sama nie raz byłam w podobnej sytuacji, a że Walentynki nieuchronnie się zbliżają, tym razem postanowiłam specjalnie na tę okazję wykonać dla Was propozycje makijażu oczu, idealne na spotkanie z naszym ukochanym. Serdecznie zapraszam!


1. Na powiekę nakładam bazę pod cienie. 


2. Nakładam cień i zaczynam go blendować w załamaniu powieki.


3. Ciemniejszy cień nakładam w zewnętrznym kąciku oka, tworząc C, a różowy, perłowy nakładam na resztę ruchomej powieki.


4. W wewnętrznym kąciku oka nakładam jasny, perłowy cień i rozcieram go delikatnie po dolnej linii wodnej.


5. Ten sam cień, który blendowałam, rozcieram na dolnej powiece i następnie wykonuję delikatną kreskę eyelinerem. 


7. Kolejnym krokiem jest wytuszowanie rzęs czarną maskarą.




8. Dla większego efektu naklejam sztuczne rzęsy (połówki).




Gotowe!

Cienie i eyeliner - paleta Sephora Geometricolor 

Maskara - Prestige Doll Lashes 2 in 1

Baza pod cienie - Lip&Eye primer Babor

Gotowe! Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba, a jeśli chcecie więcej tego typu wpisów, dajcie znać w komentarzu!


Pozdrawiam

29 komentarzy :

  1. Jejku kocham różowy na powiekach! Podbiłaś tym makijażem moje serce :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka świetnie do siebie dobrana! Uwielbiam takie odcienie na oczach - więc świetnie, jak dla mnie, to wygląda! <3

    Pozdrawiam serdecznie, Justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z rzęsami oko wygląda rewelacyjnie :)
    Nie używałam nigdy sztucznych, ciekawe czy umiałabym nakleić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż :) podobają mi się takie różowe tonacje, choć sama nie maluję się w ten sposób, zawsze widząc u kogoś, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż. Taki delikatny i słodki :) Super na Walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki różowy akcent nadaje to uroku :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż wygląda super! Szkoda tylko, że nie pokazałaś tutaj tej paletki, chętnie bym się jej przyjrzała od razu :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zapraszam na moje social media, tam na pewno znajdziesz jej zdjęcia :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Super makijaż tylko kreska mogłaby być bardziej czarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super makijaż, totalnie moje kolorki w ostatnim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż. Niestety ja nie lubię mieć cieni na powiekach. Zdecydowanie bardziej wole używać tylko tuszu do rzęs.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi sie ten makijaż. Wszystko sie bardzo fajnie komponuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Kochana super napisany wpis! Na prawdę makijaż robi wrażenie ;) A te doklejone rzęsy - super efekt! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taki makijaż. Bardzo pasuje Ci ten odcień, chyba spróbuje go wykonać w odcieniach czerwieni :) Aa i cudowne rzęsy ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż! Cały czas zastanawiam się nad sztucznymi rzęsami... chyba w końcu się zdecyduje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. róż na powiekach zawsze wyglada bajecznie, tym razem również sie to sprawdziło, pozdrawiam;)

    zapraszam do mnie
    durabilityblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż prześliczny !
    pięknie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski makijaż, róż bardzo podkreśla twoje zielone oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam niebieskie oczy, ale w różu wyglądają na zielone :P

      Usuń
  18. Bardzo ładny i dobrze wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super makijaż!
    Też bym taki zrobiła jednak mój parkinson ręki mi nie pozwala XDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie tak wyobrażam sobie walentynkowy makijaż! :) Postaram się go odwzorować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy makijaż (bardzo w moim stylu) może go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny makijaż :) ślicznie jest Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny makijaż ♥ idealny na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny makijaż, fajnie ze pokazałaś w fotkach krok po kroku jak go wykonać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Super makijaż, a jakie fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post, makijaż wygląda świetnie! Napewno go wypróbuje i wrócę! :)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka