Moje nowości kosmetyczne + makijaż | Kat Von D, Lirene, Makeup Revolution

Makijaż jest nieodmienną częścią mojego życia, dlatego tak chętnie i często sięgam po nowości kosmetyczne do jego wykonania. W dzisiejszym poście oprócz kolejnej makijażowej propozycji, zrecenzowałam również 4 nowe, po raz pierwszy używane przeze mnie kosmetyki. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Ci, którzy uważnie śledzą mojego bloga wiedzą, że należę do grupy ludzi o bardzo jasnej karnacji. Stąd też korzystam z samoopalaczy, dzięki którym moja skóra jest opalona. W związku z powyższym latem potrzebuję nowego, ciemnego podkładu. W tym roku mój wybór padł na intensywnie matujący fluid Perfect Matt marki Lirene w dwóch odcieniach - nr 402, który możecie zobaczyć na zdjęciach oraz nr 403 – nieco ciemniejszy. 


Podkład ma żółtawy odcień oraz dość rzadką konsystencję, a co za tym idzie – nie ukryje bardziej widocznych niedoskonałości na naszej twarzy. Pamiętajmy jednak, że jest to fluid o zupełnie innym działaniu - matujący. I faktycznie takie wykończenie pozostawia, przy czym bardzo łatwo rozprowadza się na twarzy. Podczas testowania zauważyłam, że moja skóra pozostaje prawie całkowicie matowa przez około 3 godziny. Później nadmiar sebum staje się widoczny na policzkach i nosie, lecz nie błyszczę się jak bombka. Muszę przyznać, że jak na moją problematyczną cerę, jest to naprawdę dobry wynik. Ponadto podkład jest trwały, nie ściera się zbyt szybko oraz nie tworzy efektu maski. 

Kosmetyk ma szklany, ciężki flakonik, co zapewne niektórym z Was może przeszkadzać. Jest to jednak ogólnie przyjęte przez wielu producentów opakowanie, niestanowiące żadnego mankamentu. Polecam! 


Przejdźmy do makijażu oczu. W dzisiejszej propozycji po raz pierwszy wykorzystałam paletkę, która leżała gdzieś głęboko schowana w mojej prowizorycznej toaletce. Mowa o Beach & Surf marki Makeup Revolution. 

Cienie mają dobrą pigmentacje oraz piękne perłowe kolory. Zaskoczyła mnie również ich trwałość - na powiece utrzymują się cały dzień. Jedynym mankamentem, który jednak można pominąć jest fakt, że niektóre cienie aplikowane na pędzelek tworzą grudki. Stąd też polecam nakładanie ich palcami, co pozwoli uzyskać efekt jednolitej tafli. Polecam! 


Na koniec kosmetyki uwielbianej przeze mnie marki Kat Von D - konturówka Everlasting Sexer oraz szminka Lolita. 

Konturówka ma piękny, intensywny, różowy kolor. Bardzo szybko i przyjemnie się aplikuje, a po jej użyciu usta są dokładnie podkreślone. Ponadto jest bardzo trwała, co akurat w przypadku marki Kat Von D nie jest wielkim zaskoczeniem. Polecam! 

Szminka natomiast ma przepiękny soczysty kolor, który znam z posiadanej matowej pomadki. Jej aplikacja przebiega sprawnie i szybko, a usta po pomalowaniu są pełne i wyraźnie podkreślone. Ponadto szminka odznacza się trwałością, jak większość produktów tej marki. Polecam! 


Do pozostałej części makijażu wykorzystałam: 

- cienie z palety MIYO 

- brwi wystylizowałam cieniem z palety Sephora Geometricolor oraz podkreśliłam Gimme Brow nr. 3 marki Benefit 

- konturowanie twarzy wykonałam paletą marki Kat Von D 

- eyeliner marki SinSkin 

- maskara marki Eyeko 

- rozświetlacz marki SinSkin 


Produkty marki kat Von D dostępne są w sieci perfumerii Sephora, a fluidy Lirene i kosmetyki Makeup Revolution znajdziecie w dobrych drogeriach stacjonarnych i internetowych. 


Pozdrawiam

26 komentarzy :

  1. Wspaniały wpis, widać od razu że makijaż to twoja pasja i muszę Ci powiedzieć, że ślicznie wyglądasz w tym make upie! :) Przepiękne połączenie, inspirujące :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa! :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Sliczny makijaz wykonany tymi kosmetykami !

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka z Revolution cudowna! :) poluję na podobną :)
    PS. śliczny make up :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż rewelacyjny ;) Ostatnio uwielbiam łączenie ciepłych i chłodnych odcieni ;) W szczególności rudych brązów, różów, fioletów i niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż ;) zakochałam się. Podkłady z Lirene osobiście polecam. Używam ich już dwa lata i na zmianę produktu się nie zanosi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne oko, fantastyczny makijaż, ale nie połączyłabym go z tak ostrymi ustami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Usta chyba nie są aż tak mocne? :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Genialna jest ta paletka! A makijaż idealny na jakieś wieczorne wyjście! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż przepiękny! Paletka ma bardzo ładne kolorki :) Strasznie mi się podoba 😊 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów. Świetny makijaż oka 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolor ma ta pomadka. Zapraszam na moja stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż tak jak i sam makijaż;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż oka! Ja też folie od MuR nakładam palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super makijaż :) zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten podkład z Lirene mnie ciekawi. Moja mama ma podkład z tej firmy, ale mnie jeszcze nigdy nie zaciekawił. Makijaż cudowny! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem ci, że te cienie robią wrażenie. A twój makijaż to petarda ! ☺
    Super wpis, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam próbkę podkładu był całkiem fajny , cienie piękne ,fajny makijaż

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka