Jak kupiłam 6 par butów za 230 złotych?

Jeśli uważnie śledzicie mojego bloga oraz social media, to doskonale powinniście wiedzieć, że uwielbiam nie tylko kosmetyki, torebki, biżuterię, ubrania, ale również buty, których w swojej kolekcji posiadam prawie 40 par. Dzisiaj podzielę się z Wami opinią o jednym z moich ulubionych sklepów obuwniczych w Internecie. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Born2be.pl, bo o nim mowa, to sklep, w którym robię zakupy już od 4 lat. W dzisiejszym poście zaprezentowałam Wam wyniki mojej ostatniej wizyty na ich stronie. Łącznie na zakup 6 par butów wydałam z przesyłką pocztową 227,90 zł. 

A oto, co kupiłam: 

1. Różowe balerinki - z przykrością stwierdzam, że balerinki ocierają mnie nad piętą, co jednak nie tylko u mnie jest częstym zjawiskiem w nowych butach tego typu, które na szczęście z czasem rozchodzenia mija. 


2. Białe espadryle - niezwykle wygodne i stylowe. 


3. Czarne klapki, które niestety okazały być się za małe. 


4. Szare, sportowe koturny - bardzo wygodne i lekkie. 


5. Biało-złote, sportowe sneakersy. 


6. Piękne beżowe szpilki – idealne do letnich stylizacji. 


Sklep internetowy Born2be.pl, poza fachową i szybką obsługą, bardzo często organizuje promocje i wyprzedaże. Ja tym razem trafiłam na promocję „Kup 4, a zapłać za 3”, dzięki czemu wydałam naprawdę nieduże pieniądze. Ponadto przy zakupach powyżej 100zł z płatnością z góry, otrzymujemy darmową przesyłkę Pocztą Polską. Co ważne, numeracja butów jest zgodna ze stanem faktycznym, przynajmniej w moim przypadku, a przesyłka jest realizowana w przeciągu 2-3dni roboczych. Polecam! 

Pozdrawiam

27 komentarzy :

  1. ładne buciki :)
    sportowe koturny najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne klapki i różowe baletki to idealnie mój styl. Takie klapki chodzą mi po głowie od dłuższego czasu. Super zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, tylko niestety klapki nie pasowały :(

      Usuń
  3. O kurczę! Nieźle zaszalalas:) muszę czasami odwiedzić tę stronę

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde świetne buty wybrałaś! Szczególnie białe espadryle i te szpilki :D

    japonski-rozgardiasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Espadryle to moje ulubione buty, są niezwykle wygodne, te również :)

      Usuń
  5. Kupiłam na nim właśnie szpilki, ale za duże wyszły :/ miedzy pieta a materialem mozna wsadzic trzy palce doslownie :// Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tylko raz zdarzyło się, że rozmiarówka nie pasowała :/

      Usuń
  6. Podobają mi się te czarne klapki, szkoda, że rozmiar nie dobry

    https://karolina-snowarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się, że jeszcze można kupić tak tanio buty! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku zamówiłam tam 7 par za 140zł, więc można jeszcze taniej! :)

      Usuń
  8. Nie zamawiałam jeszcze nic z tej strony, ale z chęcią przejrzę asortyment i może coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty zamówiłaś, ostatnie jak dla mnie cudo!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe buciki dorwałaś! Rozsądną cenę za nie dałaś, a to jest jeszcze lepsze :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Szare koturny i białe espadryle mi się mega podobają :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, również muszę się tak obkupić! Jasne szpilki, przepiękne! <3 Koniecznie muszę zajrzeć na born2be!

    OdpowiedzUsuń
  13. biało-złote sneakersy strasznie mi się podobają! :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 par butów za 230 zł???!!! wow, ale jest się czym chwalić!!! Ja w tej cenie mogę mieć 15 par butów o wiele lepszych i ładniejszych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradź mi gdzie robisz tak udane zakupy! Uwielbiam buty i ich w mojej kolekcji nigdy za wiele, zwłaszcza tych lepszych i ładniejszych ;)

      Usuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka