Czerwień – wyraź swoją kobiecość

Czerwień jest wyrazista, ale przy tym niezwykła i wyjątkowa. Kojarzona z miłością, doskonale podkreśla naszą kobiecość. Osobiście uwielbiam ten kolor, dlatego w swojej garderobie posiadam kilka czerwonych kompletów bielizny. Przyszedł też czas na sukienkę, którą postanowiłam się Wam pochwalić. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Dzisiejsza stylizacja zasadniczo sprawdzi się na różne okazje. Można wykorzystać ją na co dzień oraz podczas wyjścia do klubu. Jej głównym elementem jest oczywiście wspomniana już czerwona sukienka, wykonana z bawełny, poliestru i spandexu. Jednak ze względu na to, iż materiał jest dość gruby, sukienka nie nadaje się na tak gorące dni, jak ostatnio. Do wykończenia stylizacji tym razem wykorzystałam dwukolorową torebkę, kolczyki, zegarek, pierścionek oraz niezwykle piękną i wyjątkową bransoletkę Spark z kryształkami Svarowskiego. 











Buty – Born2Be.pl 

Zegarek - TommyHilfiger 

Torebka – Deichmann 

Bransoletka – Spark 

Kolczyki – Claries 

Pierścionek – Pandora 

Pozdrawiam

12 komentarzy :

  1. Oj tak mi też ostatnio czerwień bardzo przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie Ci KOCHANA w czerwieni❤
    Stylizacja bardzo mi się podoba....super dodatki dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, odważna sukienka ;) Ale kolorek ma cudny ;) Ja osobiście chyba nie mam aż tyle pewności siebie, żeby takie nosić, a szkoda, bo wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwień, jest bardzo sexi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie kochana wyglądasz! :)
    Ewidentnie czerwień to Twój kolor.

    Chyba czas, żebym uzupełniła braki w garderobie - jeszcze nie mam czerwonej sukieneczki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony zawsze dodaje odwagi i pewności siebie. Ślicznie wyglądasz:)
    Pozdrawiam ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz w czerwieni ❤️ Do blond włosów super pasuje ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwień! Bardzo Ci w niej do twarzy 😃😃

    OdpowiedzUsuń
  9. do twarzy Ci w czerwieni :) wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwień- kobieca, ponadczasowa, idealna :)
    Świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka