GloryHaul - let's do it!

GloryHaul to zwariowana kobieta kochająca m.in. ludzi, a przede wszystkim przyjaciół, literaturę, modę, kosmetyki, dbanie o urodę, testowanie nowych produktów, otwartość, szczerość, prawdę i oczywiście zakupy. Jeśli zatem tak jak ja, jesteście fanami kosmetycznych nowości, sprawdzonych sposobów dbania o waszą cerę, skórę i włosy, lubicie poznawać właściwości naturalnych i syntetycznych środków wykorzystywanych w produktach pielęgnacyjnych, ważne są dla Was prawidłowe dobory ubrań i dodatków, staracie się przeczytać lub wysłuchać recenzji książki, filmu, serialu zanim po niego sięgniecie, to ten blog i kanał YouTube jest właśnie dla Was. Postaram się podzielić się z Wami swoją wiedzą, doświadczeniem, opiniami oraz przedstawić subiektywny punkt widzenia na wszystkie interesujące tematy. 

Z góry przepraszam wszystkich, których mózg z różnych przyczyn już dawno opuściła inteligencja i wiedza, a którzy uważają, że dbanie o siebie jest przejawem pustki osobowości. Jeśli jeszcze się nie przekonaliście, że taki sposób oceny kogokolwiek wiąże się z Waszymi osobistymi kompleksami, lenistwem przed podjęciem wysiłku fizycznego lub intelektualnego, a nienawiść jest jedynym sposobem na podbudowanie własnego chorego ego, musicie wiedzieć, że na mnie chamskie i kąśliwe uwagi przestały od kilku lat działać negatywnie. To właśnie dzięki mojej pasji udało mi się uniknąć nudy, kształtować osobowość, zdobywać wiedzę, tak by prowadzić ciekawe dyskusje z ludźmi, którzy mają coś interesującego do powiedzenia i są partnerami do rozmów o każdej porze dnia i nocy.


Mam więc nadzieję, że pokrótce, ale udało mi się wyjaśnić Wam skąd mój pomysł na bloga i videobloga, którymi być może się zainteresujecie. A zatem starujemy!


    Pozdrawiam
Wasza





Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka