Black Firady - promocje w RoseGal

Z okazji Black Friday 2017, czyli największych promocji w roku kalendarzowym, postanowiłam pokazać Wam ubrania, które chciałabym, aby znalazły się mojej szafie. Wszystkie pochodzą ze znanego i lubianego przeze mnie sklepu internetowego RoseGal. Serdecznie zapraszam! 


Czarna, poliestrowa sukienka z szerokimi rękawami. 

Zielony, poliestrowy kombinezon z wiązaniem w talii. 

Bawełniano-poliestrowa, czarna sukienka z falbanką.

Ponadto korzystając z mega okazji na Black Friday wybrałam poliestrową, czerwoną sukienkę z dekoltem na plecach. 
Gorąco zachęcam Was do korzystania z super promocji Czarnego Piątku oraz klikania w linki do poszczególnych ubrań, co pomoże mi zaprezentować kolejne ciekawe propozycje i stylizacje. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka