Pharmaceris, czyli do apteki po kosmetyki + Konkurs!

Nie wiem jak Wy, ale ja nieczęsto sięgam po tzw. kosmetyki apteczne, a jeśli już, to są to najczęściej maści mające przeciwdziałać doskwierającemu mi problemowi, jakim jest trądzik. Tym razem było jednak inaczej, a kolejna nawiązana przeze mnie współpraca, zaowocowała testami preparatu sebo, szamponu i peelingu trychologicznego marki Pharmaceris, dostępnej jedynie w dobrych aptekach. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Tradycyjnie zacznijmy od poznania marki Pharmaceris. 

Pharmaceris to bezpieczne, specjalistyczne kosmetyki apteczne umożliwiające pielęgnację i wspomaganie leczenia najczęstszych problemów skóry. Dermokosmetyki Pharmaceris zostały stworzone przez zespół ekspertów, którzy łącząc dermatologiczne rozwiązania z zaawansowanymi formułami kosmetycznymi, stworzyli preparaty z myślą o różnych, a jednocześnie najbardziej wymagających, typach skóry problemowej. Usystematyzowane w 13 linii, tworzą kompleksowe programy pielęgnacyjne o udowodnionej, wysokiej skuteczności i potwierdzonym bezpieczeństwie. Wszystkie formuły zostały poddane badaniom dermatologicznym, a wybrane serie również badaniom klinicznym na osobach z problemami skóry, w niezależnych instytutach badawczych i szpitalach. Dermokosmetyki Pharmaceris są HIPOALERGICZNE, nie zawierają PARABENÓW, BARWNIKÓW, ALERGENÓW, MYDŁA, SUBSTANCJI ZAPACHOWYCH, SLS, SLES. 


A jak oceniam poszczególne kosmetyki, które testowałam?

Po pierwsze - Preparat Sebo, czyli kosmetyk normalizujący przeciw błyszczeniu się skóry, zwężający pory matt pro-control. Ku mojej uciesze, produkt bardzo skutecznie zmatowił moją skórę, nie wysuszając jej przy tym. Ponadto zapobiegł powstawaniu nowych zaskórników, z czego bardzo się cieszę, a co świadczy o tym, że nie zatyka porów. Preparat jest bardzo lekki, niewyczuwalny i wyjątkowo szybko się wchłania, więc nawet jeśli się śpieszymy, możemy śmiało zaaplikować go na twarz. Produkt ma on bardzo poręczny i precyzyjny aplikator w formie pipety oraz bardzo rzadką konsystencję, dzięki czemu starcza na dłużej. Polecam!


Kolejnym kosmetykiem jest specjalistyczny szampon o podwójnym działaniu, stymulujący wzrost włosów i przeciwłupieżowy H-stimuclaris. 

Szampon już po pierwszym użyciu sprawił, że moje włosy były wyczuwalnie gładkie (od razu po spłukaniu). Ponadto wyjątkowo szybko pomógł mi pozbyć się łupieżu i zmniejszył uczucie swędzenia, które pojawiają się podczas używania niektórych specyfików. Szampon ma bardzo delikatny zapach i dobrze się pieni, dzięki czemu starcza na dłużej. Podczas testów zauważyłam także, że moje włosy jeszcze mniej wypadają, co mogę również przypisać działaniu tego kosmetyku. Ogólnie szampon pomógł utrzymać moje włosy w naprawdę dobrym stanie, co również świadczy o jego bardzo dobrym składzie. Polecam!


Na koniec oczyszczający peeling trychologiczny h–stimupeel. 

Podczas używania, peeling bardzo dokładnie oczyścił moją skórę głowy i podobnie jak szampon, pozostawił uczucie gładkich włosów. Zabieg przy zastosowaniu tego kosmetyku jest bardzo przyjemny, co dodatkowo zachęca do jego stosowania. W czasie testowania zauważyłam także, że peeling wspomógł utrzymanie dobrego stanu moich włosów. Dodatkowo pochwalę bardzo poręczny aplikator, który ułatwia korzystanie z preparatu. Polecam!


Reasumując, kosmetyki marki Pharmaceris, to produkty, po które naprawdę warto sięgnąć. Oparte są na naturalnych składnikach, specjalistycznych formułach i badaniach laboratoryjno-medycznych, dzięki czemu nie uczulają, świetnie pielęgnują i SA naprawdę skuteczne. Co prawda dostępne są jedynie w dobrych aptekach, ale dla wszystkich Was, którzy stawiaja na jakość, na pewno nie będzie to najmniejsza przeszkodą. Osobiście będę częściej sięgała po kosmetyki apteczne, bo widać są tego warte. 


A teraz niespodzianka – konkurs!

Do wygrania krem z retinolem na trądzik wieku dorosłego na noc pureretinol 0.3 marki Pharmaceris!

Działanie:

- przeciwtrądzikowo-przeciwzmarszczkowe, 

- przywraca prawidłowe funkcjonowanie skóry w okresie zmian hormonalnych,

- skutecznie likwiduje nasilone trądzikowe zmiany hormonalne (grudki, krostki, wykwity) oraz hamując ponowne ich nawracanie. 

- przywraca homeostazę, zmniejszając nadmierne wydzielanie sebum oraz odblokowując i zwężając pory.

- wykazuje bardzo silne działanie przeciwzmarszczkowe. 

- spłyca głębokość i zmniejsza liczbę oraz objętość zmarszczek i bruzd.

-właściwe napięcie i widoczne wygładzenie tekstury naskórka.

-nawilża i odżywia

Zasady są proste – wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie: Jak dbasz o swoją cerę trądzikową?

Konkurs trwa od 07.04.2017r. do 07.05.2017 roku.

Powodzenia!



Pozdrawiam

39 komentarzy :

  1. mam teraz mega problemy z cerą i bardzo się cieszę, że trafiłam na Twój post ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie ani o tych produktach. Jestem nimi bardzo zaciekawiona :) Wszystkim biorącym udział w konkursie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty nam nie znane, ale musimy wypróbować! :) Wyglądają genialne, a niektóre bardzo nas kuszą :3 Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale wygląda ciekawie! Możebym się na coś skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kosmetyki wyglądają na bardzo porządne, a nie jak byle jakie z drogerii. Akurat mam cerę normalną ze skłonnością do suchej, więc konkurs raczej nie dla mnie ;) ale i tak świetnie że coś takiego zorganizowalas

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tą firmę i kosmetyki są bardzo dobre, zwłaszcza te na trądzik.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobał mi się szampon, który sprawia, że włosy są gładsze. Fajnie opisałaś każdy kosmetyk, więc miło się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dbam o skórę, podstawa to oczywiście demakijaż i przebywanie twarzy tonikiem bądź płynem micelarnym a dodatkowo dwa razy w tygodniu stosuje maseczki odżywiające skore ,czasami maseczki robisz sama:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne produkty! z chęcią bym wypróbowała! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post bardzo spodobał mi się ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe produkty.
    Niektóre z chęcią bym wypróbowała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny wpis! Na pewno przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Po ten szampon sama chyba się skuszę po twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie ten szampon biorąc pod uwagę fakt że mam często problemy z łupieżem, jak zmieniam szampon od razu się pojawia..

    - Od początku roku zaczęłam chodzić do dermatologa, używałam leku zineryt - przyznam szczerze pomógł mi po miesiącu stosowania. Ponieważ lek wysuszał, nawilżałam skórę cetaphil'em, bardzo dobry produkt - bierzesz troszeczkę a rozprowadza się po całej twarzy. Stan mojej twarzy się polepszył po stosowaniu tych produktów. Po następnej wizycie Pani dała mi Acnelec na zaskórniki, skóra z całej twarzy schodziła, była bardzo podrażniona - uprzedzała mnie przed tym ale nie sądziłam że aż w takim stopniu będzie to wyglądać. Gdy posmarowałam kremem, pieczenie przeogromne. Teraz problem z trądzikiem nawrócił, i szukam czegoś bardziej skutecznego, może sprawdził by się u mnie żel tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. +Demakijaż oraz maseczki to rzecz oczywista jeśli chodzi o pielęgnacje naszej skóry trądzikowej, tak jak kosmetyki które nie wysuszają, oraz które nie zapychają porów. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Korzystałam z wielu kosmetyków tej marki i zawsze byłam zadowolona! Niestety szamponu jeszcze nie testowałam, ale z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam trądziku ha, ale od jakiegoś czasu moja skóra się świeci i przyznam, że nie est to komfortowe! Co do szamponu to z chęcią bym go przetestowała.
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/04/krakow-jedno-z-najpiekniejszych-miejsc.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią wypróbowałabym szampon na wzrost włosów ostatnio coraz częściej wypadają mi włosy, więc może by im to pomogło :/
    Powodzenia dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam posty kosmetyczne :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Myśle, że Pharmaceris ma ciekawe produkty do włosów. Trzeba kiedys wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. oo jakoś mi nie przyszło do głowy, żeby kupić sobie takie normalne kosmetyki z Pharmaceris! Jedyne co używam to krem z 10% kwasem migdałowym na trądzik i szczerze mówiąc jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam jeszcze takich kosmetyków jednak bardzo podoba mi sie ten szampon 😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Skóra trądzikowa to wyzwanie ;) ja stosuje kwasy, retinoidy, nawilżam, złuszczam i diabeł wie co, ale ważne że pomaga :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja na szczeście nie mam już dużych problemów z cerą :)
    post świetny a kosmetyki z apteki uwielbiam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie slyszalam o tej firmie ani jej produktach, aczkolwiek przydatny post dla osob, ktore maja problemy z cera ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Preparat normalizujący bardzo mnie zainteresował. Muszę się koniecznie zastanowić czy go kupić. Peeling do skóry głowy również interesujący, jeszcze nie miałam takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dbasz o swoją cerę trądzikową?

    Ja o swoja cerę trądzikową dbam tak, że używam kosmetyki, peedingi, kremy oraz maseczki zaufanej mi firmie Biodermie. Zauważyłam różnicę ogromną ale dopiero po kilku tygodniowej kuracji. Mam o wiele mniej trądziku niż miałam kiedyś. Jednak nie stosuję maseczek zbyt często, gdyż moja skóra zbytnio się by wysuszyła i bym miała zmagania z kolejnymi problemami. Słyszałam również że lód lub też pasta do zębów pomaga na trądzik. Jeszcze tych metod nie próbowałam.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię kosmetyki tej firmy. Do tej pory stosowałam głównie kremy i byłam bardzo zadowolona. Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie peeling do skóry głowy. Muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie ta firme, ma skuteczne dzialanie a w konkursie biore udział moj komentarz konkursowy powyzej jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, ja akurat nie mam trądziku, ani problemów ze skórą

    OdpowiedzUsuń
  32. Też uważam, że to godna polecenia marka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba już wiem jakie preparaty będę teraz stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ej ja sama nie wiem, czy powinnam juz uzywac kosmetykow do trądzika dorosłego? Mam 22 lata i borykam sie ze strasznymi zaskórnikami. I nic nie pomaga :(
    Moze wlasnie ten produkt by mi pomogl

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Dwa pierwsze produkty mnie serio kuszą! Do włosów coś nowego, co działa, zawsze mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczne produkty, naprawdę zachęciłaś mnie do ich zakupu. Może one poradzą sobie z moją cerą.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja cera trądzikowa ma wahania nastrojów, gdy już pozbędę się krostek, one znowu wracają. Stosowałam już wiele rzeczy by pozbyć się trądziku, efekt z początku był, lecz gdy skóra przyzwyczaiła się do maści czy toniku, było już tylko gorzej. Obecnie stosuję maskę do cery trądzikowej firmy Sofie i mogę ją z czystym sumieniem polecić . Zwęża pory, fajnie matuje i nawilża skórę. Poza tym od czasu do czasu gdy skóra zbytnio mi się przesuszy sięgam po pilling i krem nawilżający. A na zaskórniki raz w tygodniu robię sobie maskę z węglem aktywnym, żelatyną i wodą - podpatrzyłam ja u Red Lipstick Monster. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kaja Dąbrówka30 maja 2017 14:04

    z pharmaceris nic jeszcze nie miałam, ale wyglądają calkiem najs. Teraz testuję nową serię kosmetyków ze skin79. Maski te w płacie mają re-we-lacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię podkłady tej marki z tego co wiem można je dostać w naturze. A jeżeli chodzi o trądzik to już go nie mam. Tylko 3 miesiecy potrzebowałam,żeby się go pozbyć. Tematyka co i jak nadawałaby się n aoddzielny artykuł, ale myślę,że jak ktoś bedzie zainteresowany to sobie doczyta na blogu/ w 3 msc. zużyłam. 1,5 butelki oleju cbd. jestem juz ponad miesiac po kuracji i tradzik tak jak zniknał tak nie wpraca. olej cbd essenz 5% z www.konopiafarmacja.pl

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka