Casual Look

Ostatnimi czasy na moim blogu nie pojawiały się posty ze stylizacjami, dlatego postanowiłam to nadrobić i w zeszły weekend zrobiłam dla Was sesję. Jeśli jesteście ciekawi efektów, to serdecznie zapraszam do oglądania! 


Jest to jedna z moich ostatnich stylizacji, w której czułam się delikatnie i kobieco. Jak widać casualowa elegancja na co dzień sprawdza się świetnie. 

Spódnicę kupiłam w sklepie z używana odzieżą, bluza marki Misguided pochodzi z Answear.com, a botki Duffy zamówiłam na FootWay.com. Idealnym wykończeniem stylizacji jest biżuteria. W moim przypadku jest to bransoletka marki Spark Silver Jewallery z kryształkami Svarowskiego. 



























































Koniecznie dajcie znać jak podoba się mój ostatni look i czy lubicie posty modowe.

Pozdrawiam

7 komentarzy :

  1. Masz piękna sylwetkę,bardzo kobiecą. Stylizacja się piękna,niby zwykła,lecz urzeka mnie coś w niej :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Cię już w tej stylizacji na Instagramie - bardzo fajna, przemyślana, idealnie podkreśla kobiece kształty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie total black stylizacje :) cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetnie wyglada ta stylizacja! ❤️

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka