The Cloud Eye MakeUp Trend

Po raz kolejny postanowiłam pokazać Wam, że makijaż to nieoderwalna część mojego życia. W związku z powyższym w przyszłości chciałabym zajmować się nim (i nie tylko) profesjonalnie. Ostatnio nabrałam weny twórczej i zaszalałam. Jeśli jesteście ciekawi efektu końcowego, to serdecznie zapraszam do lektury! 


Od niedawno niezwykle popularne w makijażu są chmurki, zarówno te wykonane na powiekach, jak i na twarzy. Muszę przyznać, że są bardzo efektowne. Pierwszy raz postanowiłam spróbować wykonać je na powiece. 

Do zrobienia chmurki potrzebny jest jasny, kryjący korektor. Ja, aby dodatkowo podkreślić kontury, użyłam również białego eyelinera. 


Jak podoba Wam się efekt końcowy? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! 

Makijaż oczu: 

Cienie: paleta marki Sephora Geometricolor, paleta marki MakeUp Revolution Sparkles 

Korektor (w tym baza): Camuflage marki Wibo 

Rzęsy: kupione w sklepie „Wszystko po 1zł” 

Klej do rzęs: Donegal 

Maskara: MARC JACOBS BEAUTY Velvet Noir 

Eyeliner: SEPHORA COLLECTION ColorBlock Liner Coconut 

Kredka do oczu: SINSKIN nr 231 

Brwi: Wibo, pomada do brwi Soft Brown 


Makijaż twarzy: 

Baza: MAKE UP FOR EVER Mini Step 1 Baza Matująca 

Podkład: Revlon - podkład ColorStay cera tłusta i mieszana nr 110 

Puder: KAT VON D Lock-it Setting Powder 

Konturowanie: KAT VON D Shade + Light Crème Contour Palette
Róż: z palety marki Sephora Geometricolor 

Rozświetlacz: SEPHORA COLLECTION Niezbędna paleta do makijażu cery
Usta: KAT VON D Everlasting Liquid Lipstick Lolita 


Pozdrawiam 

8 komentarzy :

  1. piękne kolorki, ten niebieski jest świetny :)

    Pozdrawiam ciepło ! :)
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda rewelacyjnie, mam nadzieję że i ja w końcu znajdę chwile by spróbować swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ci wyszło! Zazdroszczę, że umiesz się tak pięknie malować ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, misterny makijaż! Nie pomyślałabym, że chmurka na powiece może wyglądać aż tak efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i cudny dobór kolorów! Muszę spróbować na swoich oczach wykonać takie cuda, widziałam dużo takich makijaży na ig. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka