Skąd czerpię inspiracje?

W dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka, być może znanych przez Was profili na Instagramie, które stanowią dla mnie część inspiracji w mojej blogowej działalności. To właśnie między innymi dzięki tym ludziom tworzę dla Was swoje makijaże, stylizacje, piszę teksty, robię zdjęcia. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Nie raz już słyszałam pytanie – skąd czerpiesz inspiracje, dlatego postanowiłam ujawnić Wam część instagramowej społeczności, którą chętnie podglądam i z której czerpię wenę do blogowej działalności. Wśród najchętniej odwiedzanych osób znalazły się m.in.: 

Adrianna Grotkowska 
@adriannagrotkowska 

Zmalowana 
@zmalowana_official 

Barbara Marciniak 
@pieknopomojemu 


Red Lipstick Monster 
@redlipstickmonster 
Angelika Mucha 
@littlemooonster96 


Anita Balakowicz 
@balaczka 


Joanna 
@nienaltowskablog 


Aga Stachurska 
@agastachurska 


Melodylaniella 
@melodylaniella 


Justyna Żak 
@juszes 


Madzia Jankowska 
@madziiex 


Skoro mowa już o profilach instagramowych, serdecznie zapraszam w moje skromne progi. Może znajdziesz coś w nich dla siebie!

GloryHaul
@gloryhaul


Koniecznie dajcie znać w komentarzu, czy również lubicie obserwowane przeze mnie konta na Instagramie oraz od kogo Wy czerpiecie inspiracje? 

Pozdrawiam

20 komentarzy :

  1. Cudowne Dziewczyny i wulkany inspiracji! :)
    Może i mnie uda się zostać kiedyś taką muzą :D odwiedź mnie i zostań ze mną na dłużej - https://owionbl.blogspot.com/
    Pozderki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci tego życzę! :)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie obserwuję tych osób, ale też mam wśród obserwatorów blisko 100 ulubionych profili z inspiracjami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty również czerpiesz inspiracje od osób prowadzących instagrama! :)

      Usuń
  3. Wspaniałe profile. Część znam bardzo dobrze ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Adrianne Grotkowską kojarzę. Jest wspaniała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Angelikę Muchę i też śledzę ją na Instagramie :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z nich obserwuje na insta, Ty również masz ciekawe konto :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Adrianna robi cudne zdjęcia!


    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Instagrama, to bardzo inspiracyjna aplikacja, niekiedy spędzam na niej zbyt dużo czasu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle insprujące profile, chętne im sie przyjże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne profile , niektóre zaobserwowałam

    https://www.instagram.com/emistrazaczka/

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość z tych osób nie znam, ale zaciekawiłaś mnie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  12. WoW bardzo fajne masz inspiracje, cieszę się, że Twoje pasje rozwijają się, oby tak dalej było! ;D Kolorowo u Ciebie na insta ^^ podoba mi się, podoba mi się również Twoje pisanie- wzbudza zainteresowanie!/ Iza

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka