Nowości kosmetyczne + makijaż

Jak zapewne wiecie, w wielu dziedzinach życia uwielbiam eksperymentować, dlatego w dzisiejszym poście zaprezentowałam kolorowy makijaż oczu, idealny na rozpoczynające się właśnie lato. Do którego, wykorzystałam kilka moich nowości kosmetycznych. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Lato właśnie się rozpoczęło, kolejny rok szkolny dobiegł końca, a przed nami upragnione wakacje i urlopy. Warto zatem w pełni skorzystać ze słonecznej aury i przenieście ją do naszego makijażu. Ja na pewno tak zrobię i mam nadzieję zarazić Was tym pomysłem, poprzez dzisiejszą propozycję z wykorzystaniem nowych, w mojej kolekcji kosmetyków. 


W ostatnim czasie za ok. 12 zł kupiłam paletę cieni marki MIYO, która zachwyca nie tylko swoimi pięknymi kolorami, ale również trwałością. Jest to pierwszy kosmetyk tej marki, na którym miałam możliwość pracować i muszę przyznać, że nie żałuję. Cienie są dobrze napigmentowane, dzięki czemu aplikacja jest szybka i przyjemna. Ponadto nie osypują się i chętnie współpracują z innymi kosmetykami. Polecam! 


Kolejnym kosmetykiem, którego używałam po raz pierwszy, mimo iż posiadam go już od kilku miesięcy, jest puder rozświetlający Star Lit Powder marki Make Up For Ever. Zaaplikowałam go na różowy cień, znajdujący się na dolnej powiece, aby dodatkowo rozświetlić spojrzenie. Puder mieni się na różowo i pięknie odbija światło. Jest bardzo łatwy w aplikacji oraz trwały. Nie da się ukryć, że to kolejny kosmetyk marki Meke Up For Ever, w którym się zakochałam. Do nabycia w sieci perfumerii Sephora i na www.sephora.pl. Polecam! 


Poza wyżej wspomnianymi kosmetykami do wykonania makijażu wykorzystałam: 

- cienie z palety Geometricolor marki Sephora, 

-maskarę EYEKO, 

- eyeliner Paese, 

- kredkę do oczu marki Marc Jacobs, 

- pomadkę Kat Von D, 

- konturowanie wykonałam paletą marki Kat Von D i rozświetlaczy z palety Strobing marki Sephora. 




Pozdrawiam

17 komentarzy :

  1. Piekny makijaz oka, letnia tecza w pelni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie ci to wyszło robi wrażenie naprawdę!! :) Obserwuje
    Miło się czytało zapraszam do siebie https://zlotowlosanicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że te kosmetyki dają znakomity efekt bo ślicznie wyglądasz :). Będę musiała je koniecznie przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju, jak pięknie zrobione oczko:) Tanie te cienie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, zwłaszcza jak na taką jakość :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładnie! Pasuje Ci takie kolorowe oko;)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jej, ale na pigmentowane te cienie, bardzo możliwe, że sie na nie skuszę ;)
    zapraszam do mnie, może znajdziesz coś dla siebie ;)
    https://mskiniowa.blogspot.com/2018/07/derma-treatments-serum-witaminowe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wygląda ciekawie! Ja niestety nie mam pojęcia o makijażu oka ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do moich postów makijażowych krok po kroku :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękne jest ta kolorowa paletke, ślicznie zrobiłaś makijaż oka:)

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka