Say Hi to hiHybrid!

Dla niektórych z nas manicure hybrydowy jest już tak normalny, jak codzienne mycie zębów. Od jakiegoś czasu ja również dołączyłam do tej grupy, a do wykonania hybryd poszukuję nowych produktów oraz nieuczulających mnie, trwałych lakierów w pięknych kolorach. W związku z powyższym dzisiaj trochę o polskiej marce, która skradała moje… paznokcie. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Na początek kilka słów o głównym bohaterze dzisiejszego wpisu, czyli marce Hi Hybrid, należącej do firmy Nesperta, producenta najwyższej jakości lakierów hybrydowych i akcesoriów do hybrydowego manicure. 

Według informacji na stronie producenta, wszystkie produkty powstają zgodnie z Dobrą Praktyką Wytwarzania i posiadają niezbędne certyfikaty i atesty, dlatego są w 100% bezpieczne dla użytkowniczek. Marka Hi hybrid adresowana jest do tych z tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z hybrydami, jak i tych, którzy manicure jak z salonu chcieliby wykonać własnoręcznie w domu. 


Skoro poznaliśmy już markę Hi Hybrid, możemy przejść do recenzji testowanego przeze mnie zestawu startowego, w którego skład wchodzą: hi baza do paznokci, hi lakier hybrydowy 245 Classic Red, hi top no wipe, hi aceton do hybryd, hi nail cleaner do hybryd, hi lampa do paznokci UV LED 10W, hi blok polerski do paznokci oraz hi pilniki. Mój zestaw został powiększony o dodatkowe dwa, kolorowe lakiery. 

Pierwsze spostrzeżenie, które nasuwa się po obejrzeniu zestawu, to naprawdę przepiękne lakiery. W przypadku koloru 245 Classic Red, wystarczą dwie warstwy, aby uzyskać naprawdę imponującą czerwień. Jedynym, drobnym mankamentem tego lakieru, jest odrobinkę zbyt rzadka konsystencja, co początkującym może utrudnić aplikację. Kolor złoty 410 Golden Elements posiada różnej wielkości drobinki, które po 3 warstwach zapewniają nam pełne krycie. Trzeciego koloru - 114 Pure White, jeszcze nie testowałam, ale pozostałe dwa są trwałe oraz w moim przypadku nie uczulają. 


Kolejnym element zestawu - Top No Wipe, stanowiący wykończenie i zabezpieczenie manicuru, faktycznie nie wymaga przecierania, a paznokcie po jego użyciu, zaraz po wyjęciu z lampy, są śliskie i lśniące. Niestety jest dość delikatny i bardzo łatwo można go zdrapać. 


Na koniec hi lampa do paznokci UV LED 10W, popularnie zwana mostkiem. 

Lampa ma szeroki „daszek”, dzięki któremu mamy większą pewność, że lakier na wszystkich paznokciach zostanie utwardzony oraz wbudowany timer 45 sek/1 min, co stanowczo wystarczy, aby utrwalić kolor, bazę czy i top. Mostek posiada niedużą ładowarkę oraz dość długi kabel, wygodny podczas wykonywania manicuru. 


Reasumując, produkty marki HiHybrid są naprawdę warte Waszej uwagi. Lakiery zachęcają nie tylko szeroką gamą kolorystyczną i trwałością, ale także atrakcyjną ceną. W przypadku zaś zakupu zestawu startowego, lampa - mostek idealnie sprawdzi się nie tylko w podróży. Gorąco polecam! 


Pozdrawiam

16 komentarzy :

  1. Piękne pazurki :) niestety nie znam się na hybrydach, przyjaciółka od czasu do czasu mi robi bo jest naprawdę dobra :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja co nieco już wiem, ale i tak manicure wykonuje mi siostra :)

      Usuń
  2. markę, o dziwo znam, bo zwolenniczka hybryd nie jestem. ;) ale nieźle się prezentuje ten złoty kolor, przepięknie lśni. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz ładne paznokcie! Ja kiedyś bardzo często robiłam hybrydy, ale zniszczyły mi mocno paznokcie i teraz już odpuściłam :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie :) hybrydy są najlepsze :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://super-ciuchy24.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają! Ja przyznam szczerze nie jestem fanką hybryd, strasznie niszczy mi się od tego płytka. U Ciebie wygląda to na serio rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja hybrydę nakładam na żel, który też najlepszy dla paznokci nie jest :)
      Zachęcam do skorzystania z bazy witaminowej <3
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Przepiękne paznokcie! Ja robię hybrydy tylko od czasu do czasu, bo niszczy mi się płytka :/
    alicce-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie ktoś napisał post odnośnie tej marki paznokci hybrydowych. Z reguły na blogach miałam okazję jedynie poczytać o semilacu lub neonail, a tu o! świetnie rozpisane, aż mam ochotę zainteresować się tą marką sama, bo nie miałam jeszcze okazji. Jednak ostatnio na urodziny mojej przyjaciółce podarowałam jeden kolorek - taki pistacjowy i prezentował się naprawdę nieźle. Także i przyszła pora na mnie, szczególnie, że Twoja recenzja mnie bardzo zachęciła.
    Pozdrawiam! :*
    https://stylowka4u.blogspot.com/2018/07/46-women-make-world-go-round-la-donna-e.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest naprawdę godna polecenia, zwłaszcza, że produkty są w znacznie lepszej cenie niż inne, znane powszechnie marki :)

      Usuń
  8. Markę znam :) Hybrydy robię raz na miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam szczęście próbować swoich sił z tą marką. Osobiście jestem mega zadowolona i cieszę się, że weszli na rynek!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam markę tylko z blogów. Bardzo mi się podoba to złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej firmie, jednak nie miałam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka