Turkus na powiekach

Ostatnio dużo eksperymentuję i po raz kolejny udało mi się stworzyć makijaż, który bardzo się Wam spodobał. W związku z tym postanowiłam zaprezentować go na moim blogu, gdzie dokładnie opisałam, jakich kosmetyków użyłam do jego wykonania. Serdecznie zapraszam! 


Tym razem postawiłam na turkus, który według mnie jest pięknym kolorem. Muszę przyznać, że wizja tego makijażu była bardzo odległa od tego, który ostatecznie wykonałam. Początkowo głównym akcentem miała być czerwień, „przydymiona” czarnym cieniem, ale jak widać, brak tu zarówno czerwieni, jak i czerni. 


Do wykonania makijażu oczu wykorzystałam: 

- paletę cieni Geometricolor marki Sephora, 

- paletę cieni Oumeidie 77 colour eyeshadow, 

- bazę pod cienie marki Babor, 

- eyeliner w żelu od Paese, 

- niezawodną maskarę marki Eyeko, 

- czarną kredkę marki NARS, 

- oraz złoty eyeliner marki Sephora. 

Brwi wystylizowałam cieniami z palety Geometricolor i utrwaliłam je żelem marki Wibo. 


Do wykonania makijażu twarzy wykorzystałam: 

- podkład HD marki Inglot, 

- kamuflaż Wibo, 

- puder sypki Kat Von D, 

- paletę do konturowania marki Kat Von D, 

- rozświetlacz Becca, 

- oraz róż z palety Geometricolor. 

Na usta nałożyłam matową pomadkę marki Kat Von D. 

Tak prezentuję się całość. Koniecznie dajcie znać w komentarzu, co sądzicie o tym makijażu i czy chcecie więcej takich propozycji! 


Pozdrawiam

14 komentarzy :

  1. Turkus na oczach jest po prostu przepiękny! <3

    Pozdrawiam ciepło :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż,a oko wyszło genialnie 😍
    Nawiasem mówiąc masz piękne oczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważny, ale i ładny! Super <3
    Zaobserwowałam i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow efekt prezentuje się fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt! Śliczny makijaż ! <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne to polaczenie turkusu i zlota :D

    OdpowiedzUsuń

  7. Śliczny makijaz. Bardzo lubie takie zywe kolory na oczkach. Mam nadzieje ze Polskie kobiety w koncu zaczna uzywac kolorów, bo w wiekszosci widze tulko brazy, beze i czarne kreski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaż ☺
    Bardzo wiosenny i oryginalny, bardzo ci w nim pasuje.
    Szczerze powiedziawszy ja nie jestem przekonana do takich kolorków na mojej twarzy, ale u ciebie wygląda to cudownie ♥
    Pozdrawiam
    https://monique-fxb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja też nie byłam przekonana, ale zakochałam się :)

      Usuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka