Haul zakupowy – kolejne buty do kolekcji

Tego Wam chyba jeszcze nie mówiłam, ale wśród moich znajomych uchodzę za buto-maniaczkę. To fakt, uwielbiam buty w każdym wydaniu i gdybym mogła, chciałabym mieć ich setki, na każda okazję. Jeśli pomiędzy Wami są podobne do mnie pasjonatki, to z pewnością wiecie, o czym mowa. W związku z powyższym dzisiaj postanowiłam zaprezentować kolejne cztery perełki w mojej kolekcji, w których jestem na zabój zakochana. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Z racji miłości do obuwia wszelkiej maści, najczęściej kupuję buty bez okazji, jak tylko coś wpadnie mi w oko. Tym razem wszystkie nowe pary są efektem współpracy z fantastycznym sklepem internetowym FootWay.pl, w którym wybór jest wprost oszałamiający. 


FootWay.pl oferuje ponad 600 marek butów w różnym segmencie cenowym, co gwarantuje, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wyjściowe, sportowe, sezonowe, całoroczne, płaskie lub na obcasie, czyli od klapków po botki w setkach fasonów i pełnej rozmiarówce. Każdy model możemy dokładnie obejrzeć dzięki funkcji 3D, co bardzo ułatwia podjęcie decyzji. Buty dostarczane są przez firmę kurierską DHL Express w ciągu 1-2 dni roboczych, a opłata bez względu na ilość jest zawsze taka sama – 24,99 PLN. Co niezmiernie ważne, źle dobrane buty możemy zwrócić w ciągu 30 dni, wymienić na inne, a reklamacje są niezmiernie proste. W każdym przypadku dostaniemy etykietę zwrotną, a towar na swój koszt odbierze od nas sklep FootWay.pl. Za zakupy płacimy z góry poprzez płatności Visa, Mastercard, Dotpay i przekaz bankowy. 


Muszę przyznać, że realizacja zamówienia jest naprawdę błyskawiczna, kontakt z obsługą sprawny i bardzo przyjemny, a sklep oferuje wiele ciekawych promocji. 


Czas poznać bohaterów dzisiejszego haul’a zakupowego, czyli buty. 

Pierwsze z nich, to szpilki marki Sugarfree Shoes w kolorze czerwonego wina. Przepięknie wyglądające na stopach, bardzo wygodne, a do tego niedrogie, idealnie sprawdzą się w różnych codziennych i wyjątkowych stylizacjach. 



Kolejne to czarne lakierowane szpilki marki Blink. Nieziemsko się prezentują, są niezwykle wygodne dzięki dużej platformie z przodu i pasują nie tylko na oficjalne wyjścia. 



Postanowiłam zamówić także czarne botki marki Duffy, idealne na niewielkie mrozy i okres przejściowy do różnych stylizacji. Muszę przyznać, że stopa wygląda w nich wyjątkowo zgrabnie, a buty są bardzo wygodne. 


Czwarte i ostatnie, to sportowe sneakersy marki Adidas z limitowanej edycji Stan Smith. Na początku byłam dość sceptycznie nastawiona do tego fasonu butów, ale gdy tylko je przymierzyłam, przeżyłam szok! Buty pięknie wyglądają na stopach i są bardzo wygodne. 




Reasumując, to moje kolejne udane zakupy obuwnicze online, choć pierwsze z tak ogromnym wyborem. Zapewne nie raz jeszcze wrócę do sklepu FootWay.pl, który serdecznie Wam polecam! 


Pozdrawiam

16 komentarzy :

  1. Swietne buty, tez jestem buto maniaczka hihihi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty to mój nałóg. Nigdy ich za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Botki sa genialne. Chetnie bym je przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne buty! Aż ciężko jest mi wybrać najlepszą parę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow kochana rewelacyjne buciki wybrałaś! <3
    Szpilki w kolorze czerwonego wina podbiły me serce!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te pierwsze szpilki, kolor skradł mi serce

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordowe szpilki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. szpilek nie noszę, bo bym się zabiła na prostej drodze, ale trampki czy buty na grubszym obcasie to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty chcesz się że mną wymienić? Myślę że mam taką samą ilość butów jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem ogromną fanką butów, zwłaszcza sportowych, ktore co chwilę kradną moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć buto-maniaczką zdecydowanie nie jestem to muszę przyznać, że szpilki z pierwszego zdjęcia zrobiły na mnie wrażenie. Uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobały mi się czarne botki :)

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka