Bądź wyjątkowa dzięki SPARK SILVER JEWERLY

Biżuteria jest niewątpliwie dopełnieniem naszych stylizacji, która z nudnego imagu, potrafi zrobić niezwykły, wyjątkowy i oryginalny look, przykuwający uwagę innych. Dzisiaj po raz pierwszy postanowiłam przygotować post o nietuzinkowych srebrnych dodatkach z kryształami Swarovskiego, czyli marce Spark. Serdecznie zapraszam do czytania! 


Spark swoją przygodę z jubilerstwem zaczęło w 1989 r., jako szlifiernia kamieni biżuteryjnych. Doświadczenie, które właściciele gromadzili przez blisko trzy dekady, wykorzystano przede wszystkim do budowania silnej marki, opartej na wysokiej jakości oraz dbałości o detale. Przełomowym momentem było nawiązanie współpracy z kryształami Swarovskiego, które wykorzystywane są w większości produktów. W asortymencie marki znajdziemy zarówno pierścionki, bransoletki, naszyjniki, kolczyki, jak i piękne zegarki. 


Muszę się przyznać, że nie od razu pokochałam projekty Spark Silver Jewerly. Jednak im częściej je zakładałam i na nie patrzyłam, tym bardziej doceniałam ich piękno. Minimalizm i prostota tej biżuterii, jest pięknym dopełnieniem każdej mojej stylizacji. Każdy jej element wykonano ze szczególną starannością, dzięki czemu całość nie tylko zachwyca swoim wyglądem, ale potwierdza profesjonalizm twórców. Dodatkowym atutem jest wykorzystanie kryształów Swarovskiego w połączeniu ze srebrem i alcantarą, które sprawia, że każdy projekt jest wyjątkowy. 


Moim zdaniem biżuteria Spark jest niestety niedoceniona i mało znana w Polsce. Dzieje się tak m.in., dlatego, że zbyt często zwracamy uwagę na wszechobecne w galeriach handlowych i popularne marki. Alternatywą na pewno są projekty Spark Silver Jewerly, dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach. W związku z powyższym zachęcam Was, byście sięgnęły po drobiazgi tej marki i tak jak ja, poczuły się w nich pięknie i wyjątkowe. Gorąco polecam!



Pozdrawiam

21 komentarzy :

  1. Faktycznie na pierwszy rzut oka nie za bardzo przekonują mnie te bransoletki, ale może tak jak w Twoim przypadku z czasem zmieniłabym zdanie.
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy bym je nosiła, ale możliwe, że tak jak ty po pewnym czasie zmieniłabym o nich zdanie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oczko - kreseczki pierwsza klasa! <3
    Rewelacyjna biżuteria :)
    Szybciutko zmykam przejrzeć pozostały asortyment sklepu.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardziej przywiązywałam uwagę do biżuterii, teraz już niespecjalnie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Ja niestety nie przywiązuję wagi do biżuterii. Kiedyś nosiłam kolczyki ale to było już dawno temu.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za biżuterią. Póki co noszę od czasu do czasu chokery ( o ile można to wliczyć do biżuterii) ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. No nigdy nie słyszałam o tej firmie a asortyment mają naprawdę ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, o tej marce mówi się mało, ale ma ona bardzo ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza bransoletka ma coś takiego w sobie, że nie umiem oderwać od niej wzroku! Jest taka inna, ale taka interesująca.. :)

    deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna biżuteria. Ja rzadko noszę takie dodatki, ale faktycznie dodają uroku całej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś lubiłam biżuterię, nosiłam praktycznie codziennie, a teraz tylko kolczyki na co dzień i rzadko kiedy coś wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, ta biżuteria! Pozdrawiam https://veronicanowicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna biżuteria, nie mój klimat, ale bardzo kobieca,
    nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że nawet fajnie pokazałaś tą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mowiac, to ta biżuteria nie przekonuje mnie do siebie.. jest nie w moim guście.
    Bardzo pasuje do Ciebie ta bransoletka z motylem 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) Biżuteria nie jest w moim stylu, aczkolwiek bardzo mi się podoba. Świetnie na Tobie wygląda :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się bransoletki! Uwielbiam biżuterię, muszę zajrzeć do tego sklepu!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Branstoletki sa naprawdę fajne, choć nie jestem pewna czy do końca bym je nosiła.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piekna biżuteria. Generalnie nie lubie jak coś 'zwisa' mi z rąk, czy szyi, ale poprawia to znacząco outfity, wiec czasem przebolewam ;)

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna biżuteria <3 zaraz zobaczę co jeszcze jest w ofercie :*

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka