Christmas Time: Filmy świąteczne, które musisz obejrzeć

Patrząc na przystrojone ulice, sklepowe witryny i coraz większe zamieszanie wokół prezentów, okres świąteczny można uznać za rozpoczęty. Wszędzie widać kolorowe lampki, stroiki i choinki, rozbrzmiewają bożonarodzeniowe piosenki, a czas wolny, który nas czeka, to idealny moment by obejrzeć świąteczne filmy i specjalne odcinki ulubionych seriali. Jeśli jesteście ciekawi, jakie produkcje polecam na świąteczne wieczory, to serdecznie zapraszam do lektury! 

Lista oczywiście może być długa i z pewnością, co roku się zmienia. Są jednak takie filmy, które nie sposób ominąć w święta, a ich tytuły na dobre przylgnęły do Bożego Narodzenia. Poznajcie zatem moje ulubione! 

1. Klasyk, czyli Kevin sam w domu 


2. Kevin sam w Nowym Jorku 


3. Grinch – świąt nie będzie 


4. Listy do M część 1, 2 i 3 


5. Święta last minute 


6. Zawód Święty Mikołaj 


7. Artur ratuje gwiazdkę 


8. Ekspres polarny 


9. Opowieść wigilijna 


10. Kraina Lodu 


11. Renifer Niko ratuje święta 


12. Renifer Niko ratuje brata 


13. Miasteczko Halloween 


A Wy, co obejrzycie w tym roku? Jaki film lubicie najbardziej i co jeszcze umieścilibyście w powyższym wykazie? 


Piosenka na dziś: 


Pozdrawiam

7 komentarzy :

  1. Spora baza filmów ;) Także lecąc po kolei - Kevina kiedyś lubiłam, ale teraz już nie mogę go znieść, bo ileż można? Wiem, że niektórzy moją w każde święta przeżywać na nowo przygody tego chłopaka, ale ja do tego grona nie należę. Grincha nie oglądałam nigdy. Mimo, że Jima Carreya uwielbiam, to sama fabuła jakoś nigdy mi nie leżała. Listy do M widziałam i lubię ;) Opowieść Wigilijna to klasyk, ale nie wiem czy tę wersję z Carreyem widziałam. Krainę Lodu uwielbiam <3 Nie tylko w Boże Narodzenie ;) A nie widziałam Artur Ratuje Gwiazdkę, Renifera Niko i Miasteczka Halloween, także będę w te święta nadrabiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham swiateczne filmy, u mnie rzadzi rodzinka Griswolds :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kevin już za mną, ale widzę sporo tytułów nadal do nadrobienia, bardzo fajnie że znalazłam gotową listę podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Obserwuje <3 Miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam chyba każdy z filmów na górze u mnie w domu królowej kewin to już nasz świąteczna tradycja.

    Wracam do pisania zapraszam spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kevin sam w domu to klasyka! :D Kraina Lodu bardzo fajna bajka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj uwielbiam wszystkie te filmy z twojej listy, najbardziej Kraine Lodu:)

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka