Christmas Time: Co kupić na prezent dla malucha?

Wybór prezentów dla malucha wydaje się niezwykle prosty. Nie ma przecież dziecka, które nie ucieszy się z otrzymanej zabawki. A gdyby jednak zwykłe zabawki zastąpić grą edukacyjną lub zabawką interaktywną? W dzisiejszym poście oprócz propozycji prezentów świątecznych dla malucha, zaprezentowałam również moje ulubione sklepy z asortymentem dla najmłodszych. Serdecznie zapraszam do lektury! 


Osobiście jestem zwolenniczką prezentów, które pomogą dzieciom kształtować wyobraźnię i uczą praktycznych umiejętności lub poszerzają wiedzę. Dzięki nim maluchy łączą przyjemne z pożytecznym. 

Poniżej poznacie moje propozycje gwiazdkowych niespodzianek. 

1. Książka 

Wszelkie badania udowodniły, że literatura w życiu człowieka, a w szczególności dziecka odgrywa nieocenioną rolę dla jego rozwoju umysłowego. Jestem więc przekonana, że do każdego prezentu warto dorzucić jakąś ciekawą książkę, jeśli już sama w sobie nie będzie stanowić głównego podarunku. 


2. JENGA 

Układanie wierzy i wyciąganie pojedynczych klocków do momentu aż się zawali, to doskonała zabawa dla całej rodziny. 

3. Gry zręcznościowe 

„Spadające małpki”, „Szalony Pirat”, „Pie Face”, „Krokodyl”, „Balansujące drzewko”, „Tama bobrów” i masa innych gier zręcznościowych, to świetna okazja do wspólnego spędzania czasu oraz nauki sprawności i logicznego myślenia u dzieci. 


4. Twister 

Twister to jedna z ulubionych gier mojego dzieciństwa i muszę przyznać, że nigdy tak świetnie się nie bawiłam, jak przy wygibasach na macie. 

5. Monopoly 

Monopoly to kolejna gra, na której się wychowywałam. Nie dość, że bawi, to uczy gospodarowania finansami, dlatego Idealnie sprawdzi się dla nieco starszych dzieciaków. 

6. Memory 

Gra, która kształtuje pamięć świetnie sprawdzi się dla najmłodszych. 

7. Dzieci kontra rodzice 

Na rynku znajdziemy masę gier planszowych i karcianych, w których dzieci rywalizują z rodzicami np. w wiedzy o historii Polski. 

8. Puzzle 

Któż ich nie zna i nie lubi? Uczą koncentracji, spostrzegawczości i logicznego myślenia. 

9. Łamigłówki 

Kolejnym, świetnym pomysłem na prezent są łamigłówki matematyczne, przyrodnicze, językowe i nie tylko, czyli gry dla całej rodziny. 


10. Instrumenty 

Będąc dzieckiem dostałam keyboard i nie pamiętam, bym kiedykolwiek jeszcze, cieszyła się tak bardzo z gwiazdkowego prezentu. Niestety grać się na nim nie nauczyłam, ale warto rozwijać w dzieciach muzyczne zdolności. 

11. Zabawki interaktywne dla niemowlaków 

Wszelkie zabawki interaktywne, to idealny prezent dla niemowlaków. Uczą, bawią i rozwijają najróżniejsze umiejętności. 

12. Szachy, warcaby, Chińczyk 

Od najmłodszych lat powinniśmy uczyć nasze dzieci logicznego myślenia, dlatego najbardziej klasyczne gry będą fantastycznym rozwiązaniem dla starszych dzieciaków. 

13. Grzechotka 

Idealna oczywiście dla niemowlaków. 

14. Gryzak 

Wprost wymarzony prezent dla ząbkujących dzieciaczków. 

15. Ubranko, śliniak 

W zasadzie to prezent, z którego bardziej ucieszą się rodzice, ale zobaczyć malucha w naszym pajacyku, to niewątpliwa przyjemność. 

16. Masa do robienia gumek 

Jestem ogromną zwolenniczką prezentów, które rozwijają kreatywność. W związku z tym zestaw do robienia własnych, fikuśnych gumek do ścierania, to idealne rozwiązanie. 

17. Skull 

Blef, pokerowa rozgrywka i wielkie emocje, to propozycje dla nieco starszych dzieciaków. 

18. Ego Gra 

Gra karciana dla nastolatków, przy której świetna zabawa jest gwarantowana! 

19. Zestaw małego chemika 

Połączenie przyjemnego z pożytecznym, czyli małe laboratorium dla małych odkrywców. 

20. Mikroskop 

W sieci znaleźć można masę mikroskopów przy pomocy których, możemy połączyć zabawę z nauką w każdym wieku. 

21. Farmer 

Kolejna gra mojego dzieciństwa gwarantująca świetną zabawę! 

22. Zestaw do robienia biżuterii 

Uczy precyzji, rozwija kreatywność, a przecież każda dziewczynka lubi błyskotki. 

23. Eksperymenty/Warsztacik 

Świetnym dodatkiem do prezentu jest mała gra z eksperymentami. Zazwyczaj kosztuje niewiele, a sprawia masę przyjemności. 

24. Gry Carotina 

Bawią, uczą i rozwijają logiczne myślenie. Idealne rozwiązanie dla najmłodszych dzieciaków. 


25. Piłka 

Jej nie trzeba przedstawiać nikomu. Wychowała już tysiące pokoleń przyszłych sportowców. 

26. Gry Alexander 

Logiczne gry edukacyjne dla maluszków, których nie powinno zabraknąć w żadnym dziecięcym pokoju. 

27. Karty kolekcjonerskie 

Superbohaterowie, sportowcy, ulubione postacie z bajek, to tylko część bohaterów kolekcjonerskich kart, które dzieciaki uwielbiają zbierać w specjalnych, kolorowych albumach. 

28. Mozaiki 

Możliwość tworzenia własnych obrazków niezwykle rozwija kreatywność. 

29. Zestaw do malowania 

Porządny zestaw farb, pędzli i kredek, to idealny prezent dla każdego dziecka. A może rośnie nam mały artysta? 

30. Kolorowanki 

Kolorowanki rozwijają, uczą i bawią, dlatego warto dodawać je do każdego prezentu. 

To oczywiście tylko cześć propozycji, które Was zainspirują i pomogą wybrać prezenty dla najmłodszych na najbliższe święta Bożego Narodzenia. Być może w komentarzach dorzucicie jeszcze coś od siebie, co nie znalazło się na mojej liście. 


Tak jak zapowiadałam, zostawiam Wam jeszcze linki do moich ulubionych sklepów, w których znajdziecie masę świetnych propozycji dla dzieci w naprawdę niskich cenach. 

1. Ravelo


Piosenka na dziś:


Pozdrawiam

7 komentarzy :

  1. ciekawe propozycje

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycje bardzo fajne! Myślę, że nie jedna osoba z nich skorzysta! Dzieciaczki na pewno bardzo by się cieszyły ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne propozycje :) a piosenkę Ani Karwan uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają twoje propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i pewnie przydatny wpis dla wielu osób. Ja - pisząc nieskromnie - mam doświadczenie z dziećmi i staram się kupować prezenty jak najbardziej indywidualne i takie, które łączą przyjemne z pożytecznym :) To co napisałaś jest fajne jednak trzeba pamiętać o odpowiedniej grupie wiekowej dziecka ^^> Lubię kupować i dawać prezenty... chyba bardziej nić dostawać. Kilka dni temu kupiłam już prezent na Dzień Dziecka dla Mojej Chrześnicy a dopiero co wysłałam jej prezent na 2 urodzinki - nie mogłam się z nią zobaczyć :( Na początku grudnia byłam Mikołajem dla moich dużo młodszych braci :D Ach co by tu wiele pisać praktycznie w każdym miesiącu coś się u mnie dzieje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje :) Trochę mi ułatwiłaś mi poszukiwania idealnego prezentu. Zastanawiam się nad jakąś ciekawą książką, instrumentem bądź jakąś ciekawą grą :)

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka