Co założyć na specjalne okazje?

Tak jak zapewne wiecie, bardzo lubię zakupy, szczególnie kosmetyczne i odzieżowe. Dla mnie każda okazja do kupienia sobie czegoś nowego jest idealna, bez względu na ilość posiadanych przeze mnie rzeczy. Przecież my kobiety, jak przychodzi co do czego, to i tak okazuje się, że nie mamy się w co ubrać. W związku z powyższym całkiem niedawno, po raz kolejny złożyłam zamówienie w sklepie internetowym RoseGal, a z zakupionych ubrań postanowiłam przygotować dla Was dwie stylizacje, które idealnie sprawdzą się podczas wyjścia do teatru, romantycznej kolacji z ukochanym lub wielkanocnego obiadu z rodziną. 


Sukienka z falbaną z bawełny i poliestru. 





Mała czarna z poliestru. 





W obu stylizacjach wykorzystałam także szpilki marki Blink z internetowego sklepu FootWay.pl

Oczywiście zachęcam do kliknięcia w linki (podświetlane na czerwono), gdyż to na pewno pomoże mi przygotować dla was kolejne propozycje stylizacji. 

Pozdrawiam

17 komentarzy :

  1. świetnie wyglądasz w tych sukienkach, 1 jest najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka z falbanką, ta czarna też całkiem ładna:)
    Butów bym nie założyła, ale u Ciebie ładnie dopełniają stylizację.
    Obserwuję, kolorowazuzita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. Jednak trochę mam wrażenie że reklamujesz szafkę a nie ubrania. Ale i tak wyglada To ślicznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pewno wezmę to pod uwagę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Moze ustaw aparat na statywie wyzej? ;). Lubie mała czarną, ale o innym fasonie:)

      Usuń
    3. Ustawienie aparatu wyżej, sprawi, że sylwetka mówiąc prosto, będzie wyglądała na grubszą i niższą. Po prostu powinnam zmienić miejsce do zdjęć, co na pewno zrobię :)

      Usuń
  4. Pierwsza sukienka jest mega oryginalna!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby zwykła, ale dzięki tej falbanie wygląda oszałamiająco :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie oryginalne małe czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Obie sukienki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza sukienka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na co dzień się ubieram w ładne sukienki, spódniczki i ogólnie bardziej elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam spódniczki i sukienki :)

      Usuń
  9. Obie stylizacje są bardzo ładne. Bardziej podoba mi się jednak druga :)

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka