Książki po 5zł?! - Najlepsze i najtańsze księgarnie internetowe

Tanie i dobre tytuły to marzenie każdego czytelnika, dlatego dzisiejszy post skierowany jest przede wszystkim do wszystkich lubujących się w książkach. Jeśli jesteście ciekawi, gdzie najczęściej zamawiam swoje tytuły, to serdecznie zapraszam do lektury! 


Moi stali obserwatorzy doskonale wiedzą, że uwielbiam zakupowe okazje. Zanim coś nabędę, skrupulatnie przeszukuję Internet i sklepy, w celu znalezienia najlepszych ofert cenowych. Tym razem opowiem Wam o moich złotych okazjach książkowych. Nie ukrywam, że miejsce na moich półkach się ekspresowo kurczy, a na moim osobistym koncie, jest coraz więcej przeczytanych tytułów. Część z Was z pewnością stwierdzi, że książki można przecież wypożyczać i problem z głowy. Owszem, ja jednak uwielbiam nowe, własne egzemplarze, choć nie jest to tania pasja. 

W związku z powyższym czas na moich faworytów, czyli księgarnie, w których najczęściej i najchętniej robię literackie zakupy. 

Na pierwszym miejscu listy najtańszych i najlepszych księgarni internetowych, jest mój ulubiony ChodnikLiteracki.pl, o którym już wielokrotnie wspominałam zarówno w postach na blogu, jak i moich social mediach. 

Ta naprawdę dobra księgarnia, oferuje świetne tytuły w bardzo okazyjnych cenach, już przy pierwszych zakupach. Jeśli zaś skorzystamy z licznych kodów rabatowych, które znajdziemy na ich stronie, możemy kupić książki za przysłowiowe grosze. 


Kolejna na mojej liście jest TaniaKsiążka.pl, księgarnia, którą z pewnością zna każdy szanujący się czytelnik. Często można trafić tam na wyjątkowe oferty, lecz ceny książek na start nie są aż tak korzystne, jak w przypadku Chodnika Literackiego. Niewątpliwą atrakcją zakupów na Taniej Książce są jednak dorzucane do zamówienia tzw. gratisy, np. śliczne zakładki. 


Moim najnowszym odkryciem jest księgarnia Selkar.pl, która w swojej ofercie posiada książki już od 5zł. Czasem są to jednak mniej znane, albo starsze tytuły, dlatego warto tam zajrzeć, jeśli w Waszej biblioteczce czegoś po prostu brakuje. 


Ponadto odwiedzam również dobre-ksiazki.pl oraz livro.pl, choć w ogólnym rozrachunku, kupowane tam tytuły wychodzą drożej w porównaniu do innych, wcześniej wymienionych przeze mnie księgarni. 

Na koniec każdemu miłośnikowi czytania polecam rozejrzeć się w swojej miejscowości za księgarnią stacjonarną „TAK Czytam”, gdzie znajdziecie wiele ciekawych i bardzo tanich książek. Co ciekawe, stali bywalcy tej sieci, są dodatkowo honorowani najróżniejszymi okazjami. 

A Wy gdzie najczęściej kupujecie książki? 

Serdecznie zapraszam na mojego Instagrama. To tam znajdziecie moje nowości i nowinki, którymi staram się dzielić z Wami na bieżąco (link do profilu podświetlony na czerwono). 

Pozdrawiam

4 komentarze :

  1. Czytanie książek nie jest moją najmocniejszą stroną, ale wiem, że chcę to jak najszybciej zmienić!
    Bardzo ciekawy post! Już wiem, skąd zamówienie swoje pierwsze książki <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc wcześniej nie wiedziałam o istnieniu tych stron, także dzięki. ja lubię czytać i kolekcjonować książki, także namiary na pewno się przydarzą. Sięgam też coraz częściej po audiobooki też dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki za 5 zł? Całkiem niezła oferta, ale ja znam miejsce, w którym książki można kupić już za złotówkę! Często zamawiam tam książki dla nauczycieli, które bardzo przydają mi się w pracy. Zauważyłam, że odkąd posiłkuję się tymi pomocami naukowymi, to moi uczniowie znacznie szybciej przyswajają wiedzę.

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka