Przywitaj lato z Zaful!

W związku z nadchodzącym latem, przygotowałam dla Was wishlistę, w której uwzględniłam kilka moich letnich propozycji ze sklepu internetowego Zaful. Zainteresowanych serdecznie zapraszam do oglądania! 


Czerwona, dopasowana sukienka z bawełny, poliestru i spandexu 


Krótki, czarny komplet z poliestru 


Bordowy komplet z poliestru 


Czarne okulary przeciwsłoneczne 
Koniecznie dajcie znać czy któraś z moich propozycji skradła Wasze serce. Zachęcam również do klikania w linki.

Pozdrawiam

7 komentarzy :

  1. Wspaniałe komplety bluzek z szortami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że przypomniałaś mi o kupieniu nowych okularów przeciwsłonecznych. Lato już za chwilę, a ja dalej ich nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. oj z chęcią przyjęłabym tą sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta dopasowana sukienka, muszę ją zamówić!

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka