Plany lekcji od GloryHaul

Dla niektórych z nas wakacje niestety minęły i mimo pięknej pogody, trzeba wrócić do szkoły. Z tej okazji mam dla Was trzy zaprojektowane przeze mnie plany lekcji, sygnowane moim pseudonimem GloryHaul, które możecie wydrukować. Każdy z nich jest w niepowtarzalnym stylu. Logotypowany, przepełniony miłością i ostry jak mój język. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, pomogą w organizacji tygodnia nauki i chociaż jeden z nich zawiśnie na Waszej ścianie nad biurkiem.

Format A4

1. Logo
2. Love

3. Hot 


W komentarzach możecie zadawać pytania do Q&A. 

Pozdrawiam 

Follow my blog with Bloglovin

43 komentarze :

  1. Bardzo podobają mi się te plany lekcji szkoda ze juz nie chodzę do szkoły pewnie bym poprosiła o wykorzystanie :) Www.someonelikkkeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, ciekawe plany lekcji. Ja jednak wole normalną kartkę, jest bardziej przejrzyście, według mnie.. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne plany, chyba nawet z któregoś skorzystam :)
    Pozdrawiam
    loufly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi plan lekcji przypadł mi do gustu, aż pożałowałam, że już nie chodzę do szkoły <3 a i zaobserwowałam bloga, pozdrawiam serdecznie ;)
    http://crossover-arrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zacząć chodzić i wtedy go wykorzystać.
      Uczymy się całe życie.
      Ja również obserwuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe wzory :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy plan lekcji jest super ! Ja narazie żadnego sobie nie drukuje, bo w ciągu 2 tygodni plan ma się zmienić :(
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mam nadzieję, że i tak skorzystasz. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Fajne te plany, niestety moim zdaniem są za bardzo dziewczęce haha :D Tak czy siak popsuła mi się drukarka, a więc nie mógłbym i tak ich wydrukować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz jeden z nich wręczyć siostrze.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ładne te plany, najbardziej mi się podoba ten drugi. Szkoda, że nie mam kolorowego tuszu w drukarce hah:)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ten drugi plan. Reszta też niczego sobie. Naprawdę, są świetne! :D
    futrografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. czcionka mi nie przypadła do gustu ;p ale na szczeście mi by sie nie przydały ;)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie każdemu się podoba. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ja już nie korzystam z planów lekcji, ale dla wielu to bardzo przydatna rzecz i taki wydrukowany plan wygląda estetyczniej niż nabazgrany gdzieś z tyłu zeszytu jak ja kiedyś robiłam;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne plany lekcji ja jednak preferuje zwykla kartkę w kratkę ale skorzystać kiedyś można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zachęcam do drukowania :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Faktycznie bardzo fajne są te plany lekcji ale ten 3 mnie odrzuca ze względu na te znaczenia. Pewnie nie jesteś świadoma co one oznaczają ☺. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Gdybym nie wiedziała co one oznaczają, nie udostępniałabym ostatniego planu.
      Poza tym, jest on przeznaczony dla niewielkiej grupy osób, do której najwidoczniej Ty nie należysz :)
      Cieszy mnie też to, że dzięki niemu dowiedziałaś się co oznaczają hasła na nim zamieszczone :)
      Zapamiętaj proszę - nie wypowiadam się na temat, o którym nie mam bladego pojęcia.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Wyglądają świetnie *.* Masz talent do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiekne plany!! prowadzisz świetnego bloga i mega zazdroszczę takiego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomimo tego chaosu na oststnim planie to właśnie on poodba mi się najbardziej :)
    Ja jeszcze mam miesiąc wakacji - jestem po maturze, więc jeszcze odpoczywam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także podoba się najbardziej :)
      Więc wykorzystaj jak najlepiej ten czas :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. AleksandraBlackqueen28 września 2016 21:46

    Bardzo mi się podobają te plany :)
    Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te plany!
    Wakacje tak szybko minęły...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, cudowne plany! :) Zazdroszczę talentu! :)
    Q&A
    -Czy od początku tematyka bloga była taka jak jest teraz?
    -O czym najchętniej piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z planami.
    Pytanie do Q&A: Czemu zaczęłaś pisać bloga i czym blog jest dla Ciebie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne bardzo mi sie podoba 3 wzór :))

    OdpowiedzUsuń

GloryHaul © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka